۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۵۴۶۸۸
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد:

راه سیدالشهدا (ع) مکتب آزادی و آزادگی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آزادی مکتب سیدالشهدا(ع) است و فطرت انسان‌ها نیز به صورت ذاتی در پی آزادی و آزادگی است به همین جهت تمامی ادیان کلیمی، زردشتی و... به مکتب امام حسین(ع) گرایش دارند.
راه سیدالشهدا (ع) مکتب آزادی و آزادگی است
یحیی حیدری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: گرایش به معنویت یک موضوع فطری است که در  ذات انسان وجود دارد، جهان غرب نیز با تمام وجود و امکانات وارد میدان شده و سعی دارد به مقابله با این معنویت بپردازد تا جامعه انسانی به سمت بی بند و باری سوق داده شود.

وی با تاکید بر اینکه آزادی مکتب سیدالشهدا(ع) است، افزود: این حضرت در زمان شهادت خود به سپاه یزیدیان فرمود "اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید" فطرت انسان‌ها نیز به صورت ذاتی در پی آزادی و آزادگی است به همین جهت تمامی ادیان کلیمی، زردشتی و... به مکتب امام حسین(ع) گرایش داشته و در برخی موارد نیز مشاهده می‌شود افرادی که پیرو سایر دین‌ها هستند نیز در مراسمات سوگواری امام حسین(ع) شرکت می‌کنند. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: جامعه ایران باید بداند دولت سیزدهم در چه شرایطی دولت سیزدهم بر سر کار آمد و کشور با مشکلات فراوانی مواجه بود، برای مثال امروزه این موضوع فراموش شده که در دولت گذشته چه میزان بدهی ایجاد و این بدهی‌ها به دولت فعلی تحویل داده شدند.

حیدری عنوان کرد: البته در حال حاضر هیچ فردی منکر مشکلاتی که در حوزه معیشت جامعه وجود دارد نیست اما شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود فرمودند "ما در حال فتح قله هستیم" همانگونه که می‌دانیم لحظات رسیدن به قله سختی‌های بسیاری به همراه دارد و انرژی و قدرت فرد تحلیل می‌رود بنابراین لازم است مشکلات تحمل شوند تا به قله سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم. 

وی با اشاره به درس‌های فراوانی که در مکتب سیدالشهدا(ع) و ایثارگری ایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) در روز عاشورا فرمود "من چیزی جز زیبایی ندیدم"، این بیان خود عظمت واقعه عاشورا و رسالت پیام‌آور این حادثه عظیم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۱۷:۵۱

28 Jul 2023