۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۵۴۶۶۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمنی دشمنان برای گرفتن روحیه فداکاری و القا شبهه به جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنی‌های امروز دشمن برای گرفتن روحیه فداکاری و ایثار از جامعه و القاء مسائل مسموم و شبهه‌های فراوان جهت دوری جامعه از فرهنگ حسینی است.
دشمنی دشمنان برای گرفتن روحیه فداکاری و القا شبهه به جامعه است
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: آنچه امروز از دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌ها با آن مواجه‌ایم، گرفتن روحیه فداکاری و ایثار از جامعه و القاء مسائل مسموم و شبهه‌های فراوان برای دوری جامعه از این فرهنگ حسینی است.

وی افزود: دشمن فهمیده است شیعه هر چه دارد از مکتب عاشورا است چون می‌داند که اگر انقلاب اسلامی در جامعه امروز و در کشورهای مختلف ریشه دوانده به برکت خون اباعبدالله (ع)، عاشورا و درس گرفتن از مکتب امام حسین (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آن جمله زیبایی که حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگ و ارزشمند و کریم فرمودند که «ملیت ما امام حسین (ع) است» واقعا ملیت به معنای واقعی کلمه از حضرت امام حسین (ع) است.

نکونام عنوان کرد: فرهنگی شیعیان به ویژه شیعیان ایرانی برگرفته از فرهنگ و سبک زندگی همه جانبه از امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای حیات بشریت برنامه دارد، برای زندگی انسان برنامه دارد، برای جهاد و شهادت هم برنامه دارد و مردم ما بر اساس همین برنامه حسینی از رهبر الگو می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم ولایتمدار مبنای زندگی خود را بر اساس فرمان رهبرشان قرار داده‌اند.

نکونام بیان کرد: حسینی بودن یعنی ضابطه‌مند بودن، حسینی بودن یعنی مبنا و فرهنگ و اسوه از رهبر و ولی‌امر گرفتن، این سبک زندگی عاشورائیان است و این را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: نتیجه حرکت خدایی عاشورا این می شود که پیامبر اکرم (ص) قبل از قیام حضرت اباعبدلله (ع) فرمودند« إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في‌ قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً» خدا یک ماندگاری به قیام حسین می بخشد، برای شهادت و کشته شدن حسین یک جوشش و حرارتی در دل ها ایجاد می‌شود که هرگز این حرارت و این جوشش سرد نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و قیام حضرت ثارالله (ع) ماندگار کردن مزدی است که خدا به حسین بن علی (ع) داده، هر کس برای خدا کار کند مزدش همین است، هرکس خدایی زندگی کند، همه انتخاب‌هایش خدایی باشد، مزدش همین است، خدا کارش را مثل کار اباعبدالله (ع)  ماندگار می کند، این درس ما از مکتب حسین باشد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۰:۳۸

27 Jul 2023