۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۵۴۶۶۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مجلس عزای امام حسین (ع) مکتبی به وسعت یک کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این ظرفیت مردمی است که عاشق اهل بیت (ع) هستند و برخلاف تبلیغات و القائات غلط رسانه‌های ضدانقلاب، این گونه عشق‌شان به اهل بیت (ع) را بروز می‌دهند و چنین مجلس عزایی به وسعت یک کشور برگزار می‌کنند.
مجلس عزای امام حسین (ع) مکتبی به وسعت یک کشور است
غلامعلی حیدری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: با یادآوری فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص گره خوردن حیات اسلام به زنده ماندن محرم و صفر، اظهار کرد: در ایام محرم و صفر، علاوه بر مساجد و تکایا، تمام خیابان‌ها، معابر و محله‌ها و خانه‌های مردم، رنگ و بوی عزای سیدالشهدا را دارد.

وی افزود: مدیریت، راهبری و پشتیبانی این اجتماعات عظیم، هیات‌های متعدد، تکایای به جوش و خروش آمده، مواکب متعددی که در سطح شهرها و خیابان‌ها ایجاد شده، از توان هیچ دولتی ساخته نیست؛ این ظرفیت مردمی است که عاشق اهل بیت (ع) هستند و برخلاف تبلیغات و القائات غلط رسانه‌های ضدانقلاب، این گونه عشق‌شان به اهل بیت (ع) را بروز می‌دهند و چنین مجلس عزایی به وسعت یک کشور برگزار می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عاشورا درس عبرت همیشه تاریخ است، ادامه داد: عاشورا سر سفره ولایت نشاندن جامعه بشری است، ظرفیت تربیت و پرورش انسان در اسلام ناب است.

حیدری با بیان اینکه عاشورا درس طاغوت‌زدایی و نفی استکبار به مردم در همه تاریخ داد، عنوان کرد: مستکبرانی که امروز از همه قدرت خود به ویژه در حوزه رسانه‌ استفاده می‌کنند تا مسائل شیطانی را به ذهن جوان و نوجوان ایرانی القاء کنند، همان مستکبران زمان حضرت اباعبدالله (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: همین مستکبران با قدرت رسانه‌ای‌ خود کاری کردند که ده‌ها سال حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) بعد از نمازها لعن شد تا جایی که معتقد بودند اگر حضرت علی (ع) را لعن نکنیم نمازمان قبول نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: استکبار رسانه‌ای این بود، رسانه دشمن به این شیوه سعی داشت ذهن‌ها را منحرف کند، امروز هم باز با این استکبار رسانه‌ای مواجه هستیم.

حیدری بیان کرد: امروزه با رسانه‌های پوچ، مبتذل و القائات آنان مواجه هستیم، که درصدد هستند حقایق، ولایت، حقیقت انقلاب و شهدا را شکل دیگر جلوه دهند.

وی تاکید کرد: همین امپراطوری رسانه‌ای است که تلاش دارد عفت و حیا را خشونت و سخت‌گیری جلوه بدهد و بسیاری از این انحراف‌ها و تحریف‌هایی که امروز با آن مواجه هستیم باید برای مردم تبیین شود و بهترین زمان آن در روزهای محرم است که مردم در مراسم‌های عزاداری شرکت می‌کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۴۱:۰۰

28 Jul 2023