۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۵۴۶۱۷
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه‌های حساس آلوده است

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وزش باد و انتقال گرد و غبار به این استان خروج افراد آسیب‌پذیر، سالمندان و کودکان از منزل را ممنوع کرد.
هوای چهارمحال و بختیاری برای گروه‌های حساس آلوده است
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده در این استان شاهد آسمانی صاف هستیم.

وی تصریح کرد: طی این مدت در ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابر و افزایش شدت وزش باد هستیم که این وزش باد در برخی از ساعات نسبتاً شدید می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این موضوع سبب خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی در برخی از نقاط استان می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه در این مدت شرایط مساعد برای انتقال گرد و غبار به استان فراهم است خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شد روز گذشته هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شود و شرایط برای وقوع پدیده گرد و غبار خصوصاً در نیمه شرقی استان فراهم است.

وی بیان داشت: پدیده گرد و غبار کاهش دید افقی و کیفیت هوا را تا روز یک‌شنبه در این استان به دنبال دارد، بنابراین توصیه می‌شود افراد آسیب‌پذیر، سالمندان و کودکان از خروج از منزل خودداری کنند.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: شهرکرد، بروجن، شلمزار و کوهرنگ در خنک‌ترین ساعات روز کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد را به ثبت رساندند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۷:۰۸

20 Jul 2023