۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۵۴۵۵۸
عضو تیم ملی والیبال نشسته:

زنان ورزشکار محجبه ثابت کردند حجاب نه محدودیت که مصونیت است

بانوی ورزشکار چهارمحال و بختیاری و عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: آن زمانی که باحجاب کامل پرچم کشورم را در کشورهای مختلف به اهتزاز در می‌آورم را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم.
زنان ورزشکار محجبه ثابت کردند حجاب نه محدودیت که مصونیت است
طیبه جعفری بانوی ورزشکار چهارمحال و بختیاری و عضو تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بنده به مدت ۲۳ سال عضو ثابت تیم ملی والیبال نشسته هستم و در مسابقات بسیاری شرکت کردم و توانستم مقام‌های بسیاری را کسب کنم.

وی تصریح کرد: همچون سایر بانوان ورزشکار همواره با حجاب کامل در مسابقات شرکت کردم و معتقدم حضور زنان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین بین‌المللی خود ثابت‌کننده این موضوع است که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

این عضو تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه حجاب اسلامی مانعی برای فعالیت‌های ورزشی نبوده و نیست بیان کرد: من به‌عنوان یک ورزشکار زمانی‌که با حجاب کامل پرچم کشورم را در کشورهای مختلف به اهتزاز در می‌آورم را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم.



طیبه جعفری دو نشان نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره و ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی، یک نشان برنز مسابقات آسیا-اقیانوسیه شانگهای چین، کسب مقام پنجم جهان در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ به همراه تیم ملی والیبال نشسته، مقام نائب قهرمانی مسابقات والیبال نشسته آسیایی قزاقستان 2023، کسب مقام دوم‌ مسابقات باشگاهی خواهرخوانده به میزبانی اصفهان، کسب مقام سوم باشگاه‌های آسیا و چندین مقام قهرمانی باشگاه‌های کشور و کسب مدال‌های رنگارنگ را در کارنامه ورزشی خود دارد، همچنین وی به‌عنوان سفیر حجاب و عفاف ورزش چهارمحال و بختیاری نیز معرفی شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۵:۰۹

15 Jul 2023