۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۴۵۲۵
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

ورزشکاران زن محجبه ایرانی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان می‌رسانند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران زن محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود در زمینه‌های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان برسانند.
ورزشکاران زن محجبه ایرانی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان می‌رسانند
موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: عرصه‌های بین‌المللی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی میدان نمایش دین و فرهنگ کشورهای مختلف است و البته حضور زنان در این عرصه می‌تواند گویای بسیاری از ارزش‌های حاکم بر جامعه خود باشد.

وی تصریح کرد: یکی از زیباترین و اثرگذارترین عرصه‌های بین‌المللی، میدان رقابت‌های ورزشی است که زنان محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود در زمینه‌های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ورزشکاران این استان از عفیف‌ترین‌ها در کشور هستند و در وقایع اخیر با کمترین تنش از مشکلات عبور کردند و این نشان دهنده اصالت بالای ورزشکاران این استان است.

بنیادی فرد با اشاره به ضرورت حفظ حجاب و عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست، حجاب چشم، رفتار و گفتار نیز باید توسط همه افراد جامعه اعم از آقایان و بانوان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: حضور مقتدرانه زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی و با رعایت حجاب اسلامی تأثیر بسیار زیادی در ورزشکاران زن مسلمان دیگر کشورها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: در سال گذشته 910 مقام کشوری انفرادی، 16 مقام تیمی کشوری و 10 مقام بین‌المللی و برون‌مرزی توسط بانوان ورزشکار این استان کسب شد.

بنیادی‌فرد یادآور شد: در چهارمحال و بختیاری ۴۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته وجود دارد که ۱۸ هزار نفر از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۵:۳۳

12 Jul 2023