۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۵۴۴۴۳
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش ابر و سرعت وزش باد برای پایان هفته در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روزهای پایانی هفته شاهد ناپایداری‌هایی هستیم و افزایش ابر و سرعت وزش باد خصوصاً برای بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود.
افزایش ابر و سرعت وزش باد برای پایان هفته در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: طی امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم است.

وی تصریح کرد: در این مدت آسمان غالباً صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و شاهد غبار در سطح استان هستیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: گرد و غبار از استان‌های مجاور وارد این استان شده است و در حال حاضر بر روی دید تأثیر چندانی ندارد اما انتظار داریم به تدریج بر میزان غلظت غبار افزوده شود.

قطره ادامه داد: برای روزهای پایانی هفته شاهد ناپایداری‌هایی هستیم و افزایش ابر و سرعت وزش باد خصوصاً برای بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: از نظر دمایی شاهد روند افزایشی دما هستیم و امروز صبح ایستگاه‌های شهرکرد و بلداجی با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه‌های استان به ثبت رسیدند.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در گرم‌ترین ساعت طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه مالخلیفه با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان شد و در همان زمان دمای هوا در شهرکرد به ۳۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۴:۲۰

4 Jul 2023