۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۵۴۴۲۵
فرماندار شهرستان اردل:

جاده اردل به دوپلان می‌تواند یک ظرفیت گردشگری برای شهرستان اردل باشد

فرماندار شهرستان اردل گفت: جاده اردل به دوپلان به واسطه واقع شدن در منطقه‌ای بکر و خوش آب و هوا می‌تواند به عنوان یک ظرفیت گردشگری برای استان و این شهرستان نیز محسوب شود.
جاده اردل به دوپلان می‌تواند یک ظرفیت گردشگری برای شهرستان اردل باشد
یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با جهانبین‌نیوز؛ اظهار کرد: در پایان مراحل حفاری تونل گورمیزه و بازگشایی این مسیر مهم در چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی افزود: جاده ارتباطی اردل به دوپلان یا معروف به گورمیزه یکی از پروژه‌های ملی است و علاوه بر اینکه یکی از مطالبات جدی مردم است می‌تواند شهرستان اردل را از بن‌بست خارج کند.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: جاده اردل به دوپلان به واسطه واقع شدن در منطقه‌ای بکر و خوش آب و هوا می‌تواند به عنوان یک ظرفیت گردشگری برای استان و این شهرستان نیز محسوب شود.

شکوهی عنوان کرد: یکی از محورهایی که در کنار جاده لردگان می‌تواند چهارمحال و بختیاری را به استان خوزستان متصل کند مسیر گورمیزه است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست مردم شهرستان اردل این است که با اختصاص اعتبارات مناسب هر چه سریع‌تر جاده گورمیزه به بهره‌برداری برسد، شهرستان اردل یکی از نقاط محروم چهارمحال و بختیاری است و از مواردی که می‌تواند در کاهش محرومیت شهرستان موثر باشد توسعه راه‌های آن است.

فرماندار شهرستان اردل اضافه کرد: مسئله مهم‌ دیگر این است که جاده اردل به دوپلان باید به تونل زره متصل شود.

شکوهی بیان کرد: جاده شرق اردل به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار این شهرستان باید در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد با اجرای این طرح مسیر دسترسی شهرستان به جاده شهرکرد بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۶:۲۹

2 Jul 2023