۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۴۴۰۹
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

استقرار جوی نسبتا آرام و پایدار در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: آخرین بررسی‌ها نشان از آن دارد که برای امروز و فردا جوی نسبتاً آرام و پایدار خصوصاً برای ساعات ابتدایی صبح در استان حاکم است.
استقرار جوی نسبتا آرام و پایدار در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته در گرم‌ترین ساعات روز مالخلیفه با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: در بعدازظهر روز گذشته در گرم‌ترین ساعات بیشینه دما در شهرکرد به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده دمای هوا نوسانات قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای شهرکرد حداقل دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید و بلداجی با حداقل دمای ۶ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان ثبت شد.

وی ادامه داد: شهرکرد با ثبت هفت درجه سانتی‌گراد در بین مراکز استان‌ها به‌عنوان خنک‌ترین مرکز استان گزارش شد.

قطره یادآور شد: آخرین بررسی‌ها نشان از آن دارد که برای امروز و فردا جوی نسبتاً آرام و پایدار خصوصاً برای ساعات ابتدایی صبح در استان حاکم است و در بیشتر ساعات آسمانی صاف را نظاره‌گر هستیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ممکن است طی این مدت غبار رقیقی را در برخی نقاط استان داشته باشیم و در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید اما موقت و لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرکرد دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است و پدیده گرد و غبار در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۹:۳۶

1 Jul 2023