۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۵۴۴۰۶
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

جلوگیری از سرقت خودرو با استفاده از ردیابی تلفن همراه

ردیابی خودرو با استفاده از تلفن همراه می تواند در هر نقطه از کشور فعال باشد و از سرقت جلوگیری کند.
جلوگیری از سرقت خودرو با استفاده از ردیابی تلفن همراه
به گزارش جهانبین نیوز  اگر با کسانی که تجربه تلخ سرقت اتومبیل را داشته‌اند صحبت کنید ممکن است بشنوید که برای ماشین دزدگیر خوبی هم خریده بودم اما بازهم مورد سرقت قرار گرفتم.

همین‌جا می‌توان متوجه شد که حتی بهترین دزدگیرها هم کافی نیستند.

در دنیایی که دزدگیرها فقط چند دقیقه سارق را به‌زحمت می‌اندازند باید چه کنیم؟ در پاسخ می توانیم بگوییم که موبایل شما و ماهواره‌ها برای تأمین امنیت کافی هستند.

این دو در کنار همدیگر می‌توانند ردیابی خودرو با موبایل را انجام دهند و از سرقت خودرو جلوگیری کنند. 

gps ماشین وسیله‌ای است که با ارتباط دائم با ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین می‌توانند موقعیت دقیق اتومبیل شما را تعیین کنند.

کار کردن با این دستگاه نیز بسیار ساده است و به کمک برنامه‌ای که در گوشی شما نصب می‌شود، می‌توان به‌راحتی موقعیت ماشین را تشخیص داد.

جالب است بدانید با جی پی اس های ماهواره‌ای حتی می‌توانید اتومبیلی که به سرقت رفته را از راه دور خاموش‌کنید.

اما ممکن است مالک خودرو به هر دلیلی تمایلی به خرید جی پی اس ارزان و مناسب جداگانه‌ای نداشته باشد.آیا می‌توان از دستگاهی دیگر استفاده کرد؟ پاسخ مثبت است.

ردیابی خودرو با استفاده از تلفن همراه

ابراهیم صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اظهار کرد: ردیابی خودرو با استفاده از تلفن همراه ، خاموش کردن خودرو هنگام سرقت بدون محدودیت زمان و مکان و امکان شنود داخل کابین خودرو نشان دهنده مصرف سوخت است.

وی تصریح کرد: حرکت خودرو به صوررت ارسال پیامک و GPS  امکان فعال کردن خودرو از هر نقطه کشور از قابلیت های این طرح می باشد.

صالحی ادامه داد: جلوگیری از سرقت خودرو با رهیابی نصب آسان سرور مرکزی بومی شده داخل کشور اپلیکشن طراحی داخل از مزایی دستگاه ردیاب است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۷:۳۹

3 Jul 2023