۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۵۴۳۹۳
تحليلگر مسائل سياسي مطرح کرد:

​ترور به وسيله عوامل منافق کم هزينه ولي پر‌سود براي آمريکا و صهيونيست‌ها

تحلیلگر مسائل سياسي گفت: ترور و پرورش تروريست براي انجام عمليات‌هاي خاص يکي از بزرگترين ترفندها و تاکتيک‌هاي سازمان اطلاعاتي سيا آمريکا، موساد رژيم موقت صهيونيستي و ام آي سيکس انگلستان است.
​ترور به وسيله عوامل منافق کم هزينه ولي پر‌سود براي آمريکا و صهيونيست‌ها
 محمد رضا عسکري ارمندي پژوهشگر سياسي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  پيرامون حوادث تروريستي دهه ۶۰ گفت: ترور و پرورش تروريست براي انجام عمليات‌هاي خاص يکي از بزرگترين ترفندها و تاکتيک‌هاي سازمان اطلاعاتي سيا آمريکا، موساد رژيم موقت صهيونيستي و ام آي سيکس انگلستان است، در واقع در اکثر اهدافي که مورد ترور قرار گرفتند اين سه سازمان تروريستي با همراهي برخي ديگر از کشورهاي متحد نقش داشتند.

وي افزود: در ايران قبل از انقلاب برخي گروه‌هاي تندرو شبه اسلامي، مارکسيستي، ملي گرا و... وجود داشتند که در سطح فکري و ايدئولوژي فعاليت مي‌کردند اما وقتي سازمان‌هاي اطلاعاتي به ويژه سيا و موساد براي رسيدن به اهداف خود ممانعت‌هاي فردي مي‌ديدند اولين برنامه آن‌ها حذف فيزيکي افراد موثر از طريق برخي از اين گروه‌ها بود، بنابراين با فريب و‌ مسلح کردن افرادي از اين گروه ها که ايدئولوژي خاص خود را داشتند در صدد ترور اشخاص تاثير گذار برآمدند همانند آنچه پس از انقلاب اسلامي با تسخير لانه جاسوسي آمريکا مشاهده گرديد و مشخص شد آمريکايي‌ها قبل از انقلاب با تطميع و فريب برخي عناصر چگونه اقدامات تروريستي خود را پيگيري مي‌کردند و با وقوع انقلاب برنامه ويژه اي براي ترور مقامات عالي رتبه انقلاب اسلامي توسط ايادي منافق داشتند.

عسکري ارمندي اظهار داشت: گروهک فرقان، مجاهدين خلق و گروه‌هاي مشابه بازوي تاکتيکي آمريکا قبل و بعد از انقلاب بود، درواقع ترور ساده‌ترين راه که کمترين هزينه و بيشترين سود را براي آمريکا داشته و بسياري افراد را از اين طريق از ميدان دور کردند و ترور ۱۷ هزار نفر ايراني توسط عوامل و گروهک هاي تروريستي مورد حمايت آمريکا مهمترين نتيجه جنايات اين کشور بوده است.

وی عنوان کرد: در واقع پس از انقلاب اسلامي به اين دليل که آمريکا توان مقابله با انقلاب را نداشت اقدامات تروريستي را گامي براي توقف انقلاب مردم ايران مي‌دانست در همين راستا اتفاقات عجيبي که ۶ تير و ۷ تير و ۸ شهريور  سال ۱۳۶۰ رخ داد نشان از يک جنگ‌بزرگ تروريستي داخل مرزهاي ايران داشت همانطور که در بيرون از مرزها نيز با تحريک و تشويق صدام بعثي حمله همه جانبه اي را بر عليه انقلاب نوپاي ايران آغاز کرد.

اين پژوهشگر سياسي تصريح کرد: در ۶ تير ۶۰ وقتي امام خامنه‌‌اي (مدظله العالي)، براي يک گفتگوي ساده مردمي و براي پرسش و پاسخ سياسي در مسجد ابوذر حاضر مي‌شود، عوامل منافقي که مستقيما تحت دستورات ايادي آمريکايي و صهيونيست بودند براي انتقام از نقش ايشان در رسوايي بني‌صدر و شکست عوامل اصلي سازمان منافقين دست به ترور ايشان مي‌زنند و درواقع مقام معظم رهبري جانباز جهاد تبيين مي‌باشند.

عسکري ارمندي تا کيد کرد: در ادامه ترور هاي سريالي دهه ۶۰ با بمب گذاري در دفتر  حزب جمهوري اسلامي در ۷ تير و حوادث عجيب زندان اوين در ۸ تير و سرانجام حوادث ۸ شهريور ۶۰ و بمب گذاري در دفتر نخست وزيري اوج جنايت گروهک‌هاي منافق بر عليه ملت انقلابي ايران صورت مي گيرد.

وي اذعان داشت: تاريخ بزرگترين شاهد و قاضي جنايت‌هاي عوامل گروهک‌هاي منافقي است که تمام روزهاي ابتدايي انقلاب اسلامي در صدد کشتار مردم و مسئولين انقلابي بودند، در واقع ترورهاي سريالي آخرين حربه آمريکا براي توقف انقلاب بود تا با رعب و وحشت در جامعه مسير انقلاب را تغيير دهند در حالي که شهادت درخت انقلاب را تنومندتر کرد.

عسکري بيان داشت: دوره ترور توسط ايادي خائن آمريکا و صهيونيست فقط مربوط به ابتداي انقلاب نمي‌شد بلکه در تمام طول بيش از ۴ دهه از انقلاب اسلامي هميشه و به بهانه‌هاي مختلف شاهد ترور افراد تاثير گذار انقلاب مي‌باشيم به خصوص شهادت دانشمندان هسته‌اي که با خيانت منافقين صورت گرفت تا  شهادت شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني که مستقيما توسط رئيس جمهور کثيف و فاسد آمريکا صورت گرفت و نشان داد که اين انقلاب همچنان با شهادت گره خورده و توقف ناپذير مي‌باشد. 

اين پژوهشگر سياسي با بيان اينکه ترور قسمتي از سياست خارجي آمريکا محسوب مي شود گفت: پاتريک کلاسون دبير ابتکار امنيتي ايران در بنياد واشنگتن ترور دانشمندان هسته‌اي ايران را يکي از راه‌ها مقابله با ايران و ترور را تنها راه در پيش‌رو دانست، به عبارتي اين جمله تمام ماهيت آمريکا و غرب را نشان ميدهد که وقتي ديگر راهي ندارد اقدام به جنايت هايي مانند ترور مي کند و البته منافقين کوردلي و خودفروخته اي که براي منافع خود در زمين آمريکا بازي مي کنند تا اهداف و منافع  آمريکا تامين گردد.

انتهاي پيام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۳:۴۹

29 Jun 2023