:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ​برپایی کاروان «لبخند احسان» در ايستگاه حاجي آباد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۵۴۳۴۶
در راستای محرومیت زدایی؛

​برپایی کاروان «لبخند احسان» در ايستگاه حاجي آباد

نماينده ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)گفت: کاروان «لبخند احسان» در ایستگاه حاجی آباد در راستای محرومیت زدایی و ارئه خدمات رایگان به نیازمندان برپا شده است.
​برپایی کاروان «لبخند احسان» در ايستگاه حاجي آباد
 روح الله شهبازي در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اينکه خدمات اين طرح شامل ترميم دندان، عصب کشي، پُرکردن و معاينات لازم دندان است ، گفت: خدمات طرح «لبخند احسان» براي نيازمندان رايگان است و گروه‌هاي جهادي نيز تأمين کننده‌ي نيروي انساني اين طرح و هماهنگ کننده در شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه بنياد احسان ستاد اجرايي فرمان امام، مواد مصرفي و تجهيزات لازم در اين طرح را تأمين مي‌کند تصریح کرد: مرحله اول اين طرح در سال گذشته با شعار دندان ۶ پايه ۶ در چند روستاي محروم  اجرايي شد و با اتمام مرحله دوم  تا پايان سال طرح لبخند احسان را در مناطق نيازمند اجرا مي‌کنيم.

شهبازی اظهار داشت: خدمات دندان پزشکي در محله حاجي آباد بمدت ۳ روز و با حضور ۳ دندانپزشک و ۳ دستيار با تجهيزات کامل و با حضور بيش از ۱۰ نفر از عوامل اجرايي گروه جهادي امام رضا و با همکاري شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان ارائه شد.

وی تصریح کرد: خدمات دندانپزشکي فوق العاده گران است و از پوشش بيمه‌اي کمي بهره‌مند است، از اين رو لبخند احسان در دو حوزه بهداشت دهان و دندان اثرگذاري دارد.

شهبازي در پايان گفت : همه‌ي فعاليت‌هاي بنياد احسان با گروه‌هاي جهادي و مردمي است که بتوانند بهترين خدمات را به مردم ارائه دهند.

انتهاي پيام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۵:۱۱

25 Jun 2023