۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۵۴۳۱۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جشنواره اقوام ایرانی به رنگ و بوی شهدا مزین شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشنواره اقوام ایرانی به رنگ و بوی شهدا مزین شده، این جشنواره برجسته کردن تفکر یک ملت است.
جشنواره اقوام ایرانی به رنگ و بوی شهدا مزین شده است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح چهارشنبه در نخستین همایش شهدا، مفاخر و بزرگان اقوام ایرانی در روستای ده چشمه شهرستان فارسان اظهار کرد: مهمترین پیام این همایش این است که مؤلفه ایران قوی در وحدت اقوام ایرانی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه توطئه تفرقه افکنی در کشورمان سابقه دیرینه دارد تصریح کرد: همیشه اتحاد اقوام از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب توطئه دشمنان را خنثی کرده و تاریخ گواه این امر است.

سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران همیشه با ظلم مبارزه کرده است بویژه وقتی دست بیگانه در میان بوده است گفت: اگر به ویژگی‌ها و مختصات اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه شده بود امروز مشکلات معیشتی نیز نداشتیم.

وی یادآور شد: در ابعاد مختلف اقتصادی روند سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور تعطیل نشده است و با روند صعودی ادامه دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه هر روز سخن از موفقیت‌های ملت ایران است گفت: گزارش‌هایی از اختراعات در زمینه‌های پزشکی، نانو، سدسازی و انتقال آب، فناوری ارتباطات و توربین‌های بزرگ گواه موفقت‌های ایران است.

وی با بیان اینکه جشنواره اقوام ایرانی به رنگ و بوی شهدا مزین شده و این جشنواره برجسته کردن تفکر یک ملت است گفت: هم اکنون ملت ما الگوی کشورهای آزادی خواه شده است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۴۵:۵۳

21 Jun 2023