۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹
کد مطلب : ۵۴۲۰۸
جهانبین نیوز گزارش می دهد؛

بلاتکلیفی 12 ساله پروژه سالن ورزشی روستای سرچاه شهرستان اردل

پروژه سالن ورزشی روستای سرچاه از توابع شهرستان اردل، پس از گذشت 12سال همچنان به صورت نیمه کاره رها مانده و هیچ گونه اقدامی در راستای تکمیل و ساماندهی این پروژه انجام نشده است.
بلاتکلیفی 12 ساله پروژه سالن ورزشی روستای سرچاه شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ فعاليت بدني منظم علاوه بر اينکه قدرت عضلاني را بهبود مي‌بخشد، استقامت بدن را افزايش مي‌دهد و اين موضوع موجب مي‌شود اکسيژن و مواد مغذي به بافت‌هاي بدن برسد.

امروزه ورزش کردن به کمک افراد جامعه آمده تا از دغدغه آن‌ها کاهش دهد و به عنوان بهترين منبع براي اوقات فراغت جوانان است.

اما احداث سالن‌هاي ورزشي به ويژه در مناطق کم برخوردار و روستا‌ها يکي از مهمترين درخواست‌هاي روستاييان است تا بتوانند اوقات فراغت خود را بگذرانند، اما گاهي اوقات اين موضوع مهم به فراموشي سپرده مي‌شود.

بيش از ۱۲ سال است که از بلاتکليفي و رهاشدن پروژه نيمه‌کاره احداث ورزشگاه در روستاي سرچاه و منطقه روگر شهرستان اردل استان چهار محال و بختياري مي‌گذرد و موضوع براي ورزشکاران در اين منطقه مشکلات فراواني را ايجاد کرده است.

سالن ورزشی روستای سرچاه 13 سال بلاتکلیف است

طاهر خسروي يکي از معتمدين روستاي سرچاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، در اين خصوص گفت:حدود ۱۳ سال گذشته اقدام به احداث سالن ورزشي در روستا سرچاه از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختياري کردند اما اين سالن ورزشي در اين مدت هيچ پيشرفتي نداشته و به صورت نيمه کاره رها شده است.

خسروي افزود: اين موضوع با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان و گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان موجب نارضايتي اهالي اين روستا شده است زيرا براي ورزش ناچار هستند به شهرهاي ديگر بروند. خطر تردد در جاده از يک سو و محروميت از امکانات ورزشي از سوي ديگر به عنوان معضلي آنها را رنجيده خاطر کرده است.

وي با بيان اينکه  تکميل ورزشگاه در روستاي سرچاه مطالبه اصلي ساکنان است از مسئولين ورزشي خواست تا براي تکميل اين پروژه اقدامکي کنند.

 ورزشگاه روستاي سرچاه در مسیر سیل است

داود کاظمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  در اين خصوص گفت: مطالبه مردم روستاي سرچاه سال قبل هم مطرح شد و اين موضوع به استان اعلام شد تا مشکل آن برطرف شود.

کاظمي اظهار کرد: اين پروژه با توجه  به اينکه در مسير سيل بوده و همچنين با توجه به نظر بنياد مسکن انقلاب اسلامي که اين پروزه رانشي بوده متوقف شده است.

به گزارش جهانبین نیوز، روستاي سرچاه داراي ورزشکاران مطرح استاني بوده و اين نشانگر استعدا جوانان اين روستا است ولي متاسفانه امروزه با توجه به فرارسيدن فصل تابستان و تعطيلي مدارس تنها سالن ورزشي اين روستا 13 سال است که نيمه کاره رها شده و ورزش در اين روستا به کما فرو رفته است که می‌طلبد مسئولین در این راستا هرچه سریعتر اقدام کرده و این پروژه چندین ساله را به بهره‌برداری برسانند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۳۳:۲۹

15 Jun 2023