۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۵۴۰۹۷
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبرداد:

برگزاري ختم قرآن در شب ارتحال امام (ره) در مساجد اردل

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاري ختم قرآن در شب ارتحال امام خميني(ره) در مساجد شهرستان خبر داد.
برگزاري ختم قرآن در شب ارتحال امام (ره) در مساجد اردل
حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: مردم ولايي شهرستان اردل در مساجد شهر ها و روستاي هر كدام يك حزب قرآن را در شب ارتحال امام قرائت و ثواب آن را به روح امام خميني(ره) تقديم مي‌كنند.

بابادي در ادامه برپايي نمايشگاه عکس، کتاب و محصولات فرهنگي همراه با مسابقات فرهنگي را يکي از کارهاي صورت گرفته براي مراسم ارتحال معرفي کرد و گفت: همكاري با اصناف و بازاريان در برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي در مسير کاروان‎هاي زيارتي حرم حضرت امام(ره)، پيش‌‏بيني برنامه‏‌هاي مناسب فرهنگي در اتوبوس‏‌هاي زيارتي حضرت امام(ره) و برپايي مراسم ارتحال امام و قيام 15 خرداد را از مهمترين برنامه هاي شهرستان می باشد.


وي بيان کرد: به فرموده مقام معظم رهبري مدظله العالي «امام خميني (ره) يک حقيقت هميشه زنده است» و تا تاريخ زنده است راه و انديشه اش هم زنده خواهد ماند چنانکه مي توان انقلابي که او رهبريش را بر عهده داشت را به عنوان يکي از بزرگترين اتفاقات جهان در قرن بيستم دانست که نقطه عطفي براي مبارزات ملتهاي آزاديخواه است.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۲۱

3 Jun 2023