۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۵۴۰۹۵
امام جمعه شهر اردل:

عصر امام خميني(ره) دوران ايجاد و تثبيت نظام اسلامي بود

امام جمعه شهر اردل گفت: عصر امام خميني(ره) دوران ايجاد و تثبيت نظام اسلامي بود.
عصر امام خميني(ره) دوران ايجاد و تثبيت نظام اسلامي بود
مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در گفت و گو باخبرنگار جهانبین نیوز ضمن تسليت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خميني(ره)، بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهادت ياران با وفايش در فاجعه قيام خونين 15 خرداد 1342 گفت:حضرت امام، رهبري آزاده و عالمي شايسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستيزي بود که با توکل و ايمان به خدا و پشتوانه و حمايت عظيم مردمي، شکوه، عزت، استقلال و آزادي را براي کشور و ملت بزرگ ايران به ارمغان آورد.

وي با بيان عظمت امام راحل اظهار کرد: اگر کسي از ما بخواهد امام خود را در يک جمله خلاصه کنيد خواهيم گفت امام حقيقتا مصداق عيني آيه شريفه
قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ بود.

محمدي افزود:حضرت امام خميني(ره) ارزش‌هاي اسلامي و ايراني را در کشور احيا کرد و با رهبري بي‌ بديل خود نهضت بيداري اسلامي را به جهان صادر کرد و ايران و ايراني را از يوغ استبداد و استکبار رهايي بخشيد.

وي عصر امام خميني را دوران ايجاد و تثبيت نظام اسلامي برشمرد و بيان کرد: امام حاضر اين نظام را تعميق و گسترش داد و امروز عمق راهبردي انقلاب اسلامي از شرق تا غرب عالم گسترده شده لذا حقيقا عصرهاي آينده انقلاب را به غير از خامنه‌اي نخواهند شناخت.

امام جمعه شهر اردل  فهم انديشه و آرمان امام،شناخت دستاوردهاي او و حفظ و رشد آن دستاوردها را  وظايف امت در قبال امام دانست.

محمدی در بخش دیگر از صحبت های خود اذعان داشت: برای درک بهتر شیوه مبارزاتی هر انقلاب و رهبری آن باید اهداف مبارزه و نتیجه آن را شناخت، تا اهداف یک قیام مشخص نشود نمی توان راجع به ابزارهای آن گفتگو کرد،  اهداف اکثر انقلابهای تاریخ معاصر را غلبه جهت کسب قدرت، تغییر و تحول در جهت نیاز مادی و یا حاکمیت ایدئولوژی های مادی تشکیل می دهد و انقلابی پیروز است که به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

انتهاي ييام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۰:۱۸

3 Jun 2023