:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> راضيم به رضاى خدا | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۰۹۰
شهید جهان شیر سیفی پور نقنه:

راضيم به رضاى خدا

اى خواهران و برادران عزيزم روح اسلام قرآن است بدون قرآن يعنى همانند انسان مرده می‌باشد پس براى تقويت اين روح بزرگ تلاش‌ كنيد تا سعادتمند شويد.
راضيم به رضاى خدا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ای خواهران و برادران عزیزم روح اسلام قرآن است بدون قرآن یعنی همانند انسان مرده می‌باشد پس برای تقویت این روح بزرگ تلاش کنید تا سعادتمند شوید.

شهید جهان شیر سیفی پور فرزند جهانگیر اول آذرماه 1338 در روستای نقره از شهرستان بروجن دراستان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و با تشکیل سپاه به استخدام سپاه درآمد و چهارم فروردین 1361 در رقابیِ به شهادت رسید. و اینک وصیت‌نامه این شهید والامقام:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولنبلونکم بشی من الخوف والجوع ونقص من‌الاموال و الا نفس والثمرات وبشرالصابرین قرآن کریم

و دنیادار آزمایش است و خوشا به حال مقاومت‌کنندگان آنانی که در حوادث زندگی راه بندگی پروردگار را پیشه کردند و باتحمل مشقات فراوان در عمل خود ثابت کردند که فقط بنده الله هستند و بس و شهادت دادند در عمل... آرزو دارم که نمیرم تا هنگامی‌که دشمن را به لرزه بیندازم تا بفهمند که اسلام آنهم اسلام راستین فقط در پیروی از خط امام خمینی می‌باشد و من آرزو دارم هنگامی‌که شهید می‌شوم ضربه‌ای به دشمن زده باشم محکم و فراموش ناشدنی، دشمن بداند ما عاشقان شهادت تا دمار از روزگار مزدوران آمریکائی و از اطرافیان درنیاوریم ساکت نخواهیم نشست.

توای امام از ما راضی باش و خشنود که برای احیاء دین و دفاع از دین، زبان، تمامی اعضاء بدن جانمان را هدیه می‌دهیم تا اسلام و قوانین حیات‌بخش در سراسر جهان گسترش یابد.

چه زیباست لحظه‌ای که تفنگ از زمین کنده می‌شود و به‌سوی نشانه می‌رود الذین آمنووهاجروا وجاهدوا فی سبیل‌الله‌باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله فاولئک هم الفائزون قرآن کریم  سلام بر تمام مسلمین و مؤمنین بر شهدای به خون خفته به کسانی که درراه خدا جهاد می‌کنند و الحق که پیروزند.

خدایا راضی‌ام به رضای تو! هرچه او بخواهد می‌شود زندگی واقعی در همین سنگرها است در همین نمازهایی است که در سنگر بر پا می‌شود.

از تمام برادران و خواهران مسلمان تقاضامندم که پیرو ولایت‌فقیه باشید و همیشه گوش‌به‌فرمان امام باشید و نگذارید اماممان تنها باشد.

همه برادران و خواهرانم را به صبر و استقامت درراه خدا توصیه می‌کنم و نوید می‌دهم که پیروزی نزدیک است.

دوستان و آشنایان و مخصوصاً مادرم را وصیت می‌کنم که از شنیدن خبر شهادتم که آگاهانه آن را انتخاب کرده‌ام شیون و زاری نکنید.

در زمان امام حسین ع مردم کوفه به امام پشت کردند و او را تنها گذاشتند و حال امام خمینی که راه او را می‌رود و فریاد کمک سر می‌دهد ما او را مثل مردم کوفه تنها نخواهیم گذاشت بلکه قطره‌ای از دریای بیکران شهیدان راهش خواهیم بود... در ضمن اینجانب ازنظر مادی چیزی ندارم فقط یک عدد قالی ماشینی دارم و یک قطعه زمین که از الله‌وردی خریداری کردم دارم و بابت زمین 5000 هزار تومان بدهکارم که پول زمین را رد کنید و زمین و قالی را به همسرم بدهید؛ و همسرم اگر مایل باشد می‌تواند خودش تصمیم بگیرد و شوهر کند که روز قیامت من پیش حضرت محمد روسفید باشم.

بر روی سنگ‌قبرم ناکام ننویسید چون من این راه را به اختیار خودم رفتم...  در پایان عرایضم شمارا دعوت به نمازهای جمعه و نمازهای واجب و عبادت‌های دیگر مثل خواندن قرآن می‌کنم. 

ای خواهران و برادران عزیزم روح اسلام قرآن است بدون قرآن یعنی همانند انسان مرده می‌باشد پس برای تقویت این روح بزرگ تلاش کنید تا سعادتمند شوید. ان الله اشتری من المومنین انفسهم واموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله به‌راستی خدا از مؤمنان جان و مالشان را خریده به اینکه بهشت برای ایشان باشد امید است خداوند منان شما برادران را از سپاه اسلام قرار دهد.

ما باید اسلام را به‌پیش ببریم و به همه دنیا ان‌شاءالله اسلاممان را صادر کنیمان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم اگر شما خدا را یاری کنید خدا هم شمارا یاری می‌کند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جهانشیر سیف پور
 01/11/1360

ساعت 7 شب

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۳:۰۴

27 May 2024