۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۵۴۰۷۲

آمادگی سپاه برای اعزام زایران مرقد مطهر امام(ره) از بام ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: تمهیدات لازم برای اعزام زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) اندیشیده شده است.
آمادگی سپاه برای اعزام زایران مرقد مطهر امام(ره) از بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری بویژه جوانان برای شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات لازم برای اعزام زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) اندیشیده شده است.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) می توانند به کانون‌ها، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های بسیار زیاد از سوی اقشار مختلف مردم و محدود بودن امکانات حمل و نقل، تعداد 50 اتوبوس برای اعزام2هزار نفر از زایران مرقد مطهر حضرت امام(ره) از استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اولویت اعزام با افراد زیارت اولی و جوانان و نوجوانان می باشد و همچنین اقشار مختلف مردم برای همراهی می توانند در مراسم‌های ویژه ای که در مرکز استان و شهرستان‌ها همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام در روزهای 13، 14 و 15 خرداد برگزار می شود شرکت فرمایند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۹:۰۲

1 Jun 2023