۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۵۴۰۶۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تمسک به امام رضا (ع) راه‌گشای مردم و مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمسک به امام رضا (ع) می‌تواند راه‌گشای مردم و مسئولان در کشور باشد و کمک گرفتن از این امام بزرگوار برکات بسیاری برای انسان دارد.
تمسک به امام رضا (ع) راه‌گشای مردم و مسئولان است
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، عامل غنا و ثروتمندی همه شیعیان هستند.
 
وی تصریح کرد: اگر برکتی در کارها وجود دارد به‌واسطه وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در کشور است.
 
نکونام بیان داشت: تمسک به امام رضا (ع) می‌تواند راه‌گشای مردم و مسئولان در کشور باشد و کمک گرفتن از این امام بزرگوار برکات بسیاری برای انسان دارد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه زنان و مردان و همه جوانان باید توجه داشته باشند که هر چه می‌توانند تمسک به ائمه را بالاتر ببرند و نباید اجازه داد که در این خانه و خانواده به رویمان بسته شود.
 
وی افزود: امام رضا (ع) فرمودند: قلب کسی که در مجلسی ذکر و یاد ما در آن را زنده نگه دارد و معارف ما را در آن مجالس بیان کند، هرگز نخواهد مرد و همیشه زنده است.
 
نکونام خاطرنشان کرد: امروز قلب‌های مرده کم نداریم و دل‌هایی که مرده‌اند و درک حقایق را نمی‌کنند بسیار هستند، اما مومنی که عشق به علی ابن موسی الرضا (ع) دارد قلبش تا همیشه زنده است، بصیرت دارد، راه را خوب می‌شناسد و این فرد هرگز خطا نخواهد کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عشق به امام رضا (ع) به فرد کمک می‌کند تا در سیاست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، تصمیم‌ها و در کلیه امور زندگی در ریل و مسیر درست قرار گیرد و این حرکتش وی را به مقصد برساند.
 
وی با اشاره به احادیث مختلفی که درخصوص زیارت امام رضا (ع) آمده است اذعان داشت: در منابع آمده که پیامبر فرمودند هر کسی در طوس فرزند مرا زیارت کند ثواب 70 حج برایش نوشته می‌شود، اما این بدان معنا نیست که زیارت امام رضا (ع) جای حج واجب را می‌گیرد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۰:۳۰

31 May 2023