۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۵۴۰۶۳
معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور خدام امام رضا (ع) در امام‌زاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: بعدازظهر امروز جشن محوری استان و اختتامیه برنامه‌های دهه کرامت با حضور خادم‌یاران در مقابل امامزاده حلیمه و حکیمه‌خاتون برگزار می‌شود.
حضور خدام امام رضا (ع) در امام‌زاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد
پیمان سمیع معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت همزمان با سراسر کشور با حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و همراهی پرچم متبرک حرم آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: با احتزاز پرچم منقش به نام علی ابن موسی‌الرضا (ع) بر تپه نورالشهدای شهرکرد برنامه‌ها آغاز شدند.
 
سمیع بیان داشت: خدام و پرچم حرم امام رضا (ع) در این مدت در همه شهرستان‌ها حضور یافت و مردم توانستند زیارت انجام دهند و حضور خدام در روستای چین در شهرستان کوهرنگ که مسیر صعب‌العبور کوهستانی دارد در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت.
 
معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز هم حضور در شهرستان سامان و غبارروبی گلزار شهدا انجام شد.
 
طی این برنامه حضور در روستای سوادجان و برگزاری جشن، حضور در روستای شوراب صغیر، چم‌زین و سامان از دیگر برنامه‌های امروز خدام در این شهرستان هستند.
 
وی افزود: بعدازظهر امروز جشن محوری استان و اختتامیه برنامه‌های دهه کرامت با حضور خادم‌یاران در مقابل امامزاده حلیمه و حکیمه‌خاتون برگزار می‌شود و قبل از آن یک برنامه پیاده‌روی به سمت امامزاده انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/1026ج  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۷:۳۵

31 May 2023