۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۵۴۰۵۲
مسئول مناسب‌سازی شهرداری شهرکرد خبرداد ؛

تشدید نظارت‌های شهرداری شهرکرد در ساخت و ساز‌ها

مسئول مناسب‌سازی شهرداری شهرکرد گفت: در ساخت و سازها، صدور پروانه و در زمان اخذ پایان کار نظارت‌ها توسط شهرداری تشدید و در صورت عدم رعایت مناسب سازی، پایان کار ساختمان صادر نمی‌شود.
تشدید نظارت‌های شهرداری شهرکرد در ساخت و ساز‌ها
به گزارش جهانبین نیوز ؛ عزیز‌الله هاشمی در جلسه مناسب‌سازی ویژه معلولان اظهارداشت: با توجه به اینکه جمعیت رو به پیری است و زندگی‌ها ماشینی شده و بخشی از جامعه کم توان و نابینا هستند بنابرین حدود 10 درصد جامعه امروزی نیازمند مناسب سازی هستند و در این راستا همه موظفند نسبت به مناسب سازی اقدام کنند.

وی افزود: مبلمان شهری نیز باید به گونه‌ای باشد که عدالت اجتماعی برقرار و همه افراد جامعه به ویژه معلولان بتوانند از خدمات و امکانات شهری استفاده کنند.

مسئول مناسب‌سازی شهرداری شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر معلولان و افراد کم توان نیاز به درمان دارند بنابراین مناسب سازی در مراکز پزشکی و بیمارستان و کیلینک‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه شهر خوب شهری است که همه افراد جامعه بتوانند از خدمات رفاهی، ورزشی، آموزشی و... به سهولت استفاده کنند، ادامه داد: متولی اجرای طرح مناسب‌سازی تنها شهرداری نیست و تمامی دستگاه‌ها باید در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان تلاش و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: شهرداری شهرکرد در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان و مناسب سازی‌ها تاکنون اقدام به اصلاح جداول، پل‌ها و پارک‌ها نموده است به گونه‌ای که به صورت پایلوت پارک جانبازان در حال احداث و پیش‌بینی می‌شود این پارک تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار افراد معلول قرار گیرد.

مسئول مناسب‌سازی شهرداری شهرکرد با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر ساخت و سازها در شهر تصریح کرد: همچنین در ساخت و سازها، صدور پروانه و در زمان اخذ پایان کار نظارت‌ها توسط شهرداری تشدید و در صورت عدم رعایت مناسب سازی، پایان کار ساختمان صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۵:۰۸

30 May 2023