۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۵۴۰۲۲
امام جمعه شهر اردل :

عمليات اصلي دولت انقلابي در شهرستان اردل جاده و آب است

امام جمعه اردل گفت : عمليات اصلي دولت انقلابي در شهرستان اردل جاده و آب است تمام زحمات ديگر در عين تجليل و تقدير بايد عمليات فرعي باشد.
عمليات اصلي دولت انقلابي در شهرستان اردل جاده و آب است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل  در همايش رزمندگان شهرستان اردل که با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) و ساير مسئولين استاني و شهرستاني برگزار گرديد ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته در مدت حضور دولت خطاب به استاندار بيان داشت :امروز جاده و آب عمليات اصلي و  تمام زحمات ديگر در عين تجليل و تقدير بايد عمليات فرعي باشد.

وي بیان کرد:همانطور که در دفاع مقدس کارهاي غیر ممکن بازهم  انجام شد، امروز توقع از شما و دولت آنست که کارهاي در ظاهر نشد را استارت بزنيد و به نتيجه برسانيد،تکميل جاده گورميزه در اين دوسال و اتصال شرق اردل به دستنا و شهرستان کيار  عمليات اصلي بايد باشد که شما با روحيه دفاع مقدس روي اين پروژه متمرکز شويد.

محمدي همچنين در توضيح مسئله آب ابيان کرد: آب اردل، کاج و ميانکوه جزء مسائل اساسي است که منتظر اقدام هستيم البته اين درخواست به‌معني توقع ۶ ماهه نيست بلکه در يک زمانبندي معقول اين توقع از دولت وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدي خطاب به رزمندگان حاضر در جمع نيز بيان کرد:در زمان آزادسازي خرمشهر يا ساير عملياتها کسي براي شما فرش قرمز پهن نکرد بلکه شما بر اساس تکليف براي امتثال فرمان امام بميدان آمديد امروز هم در گام دوم نبايد منتظر کسي بود حتي دولت، بلکه آتش به اختيار در امتثال فرمان امام در تشکيل تمدن اسلامي و رفع مشکلات اقتصادي وارد شويد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۹:۱۱

28 May 2023