۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۵۴۰۱۶
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه شهرکرد صورت گرفت؛

سرپرست دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان منصوب شد

رئیس دانشگاه شهرکرد در حکمی گرشاسب ریگی را به عنوان سرپرست دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان منصوب کرد.
سرپرست دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حکمی گرشاسب ریگی عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه را به عنوان سرپرست دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنايت به تعهد، شايستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب اين ابلاغ و با حفظ وظايف آموزشی به سمت «سرپرست دانشكده هنر و علوم انساني فارسان» منصوب می‌شويد. تلاش در جهت اعتلای شعائر اسلامی، برنامه‌ريزی برای تقويت و گسترش كاركردهای هويتی به موازات فعاليت‌های آموزشی، تعامل سازنده با اعضای محترم هيأت علمی، كاركنان و دانشجويان، گسترش روابط صميمانه و قانونمند با ساير واحدهای دانشگاه، حضور فعال و نظارت مستمر بر فعاليت‌های دانشكده، ارائه پيشنهادها و راهكارهای كارشناسی برای امور جاری دانشكده و و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی شهرستان فارسان در جهت حل مشكلات دانشكده از جمله مواردی است كه رعايت آن‌ها ضامن موفقيت در حركت به سوی تحقق دانشگاه تراز انقلاب و تمدن نوين اسلامی-ايرانی با تكيه بر بيانيه گام دوم انقلاب خواهد بود.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و با روحيه انقلابی، پاكدستی و اهتمام به عهدنامه مديران دولت مردمی در بهره‌برداری از همه ظرفيت‌ها و لحاظ نمودن سياست‌ها و برنامه‌های مصوب آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در جهت نيل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و منويات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) موفق و مويد باشيد.
توفيق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و تحقق منويات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در پرتو عنايات خاصه حضرت بقية الله الأعظم (عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌كنم.
گفتنی است، یاسر پیرعلی طی نامه جداگانه‌ای از خدمات صادقانه، بی‌شائبه و اخلاق‌مدارانه دکتر مجید طهرانی در زمان تصدی «ریاست دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان» تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۹:۴۹

28 May 2023