۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۵۳۹۹۸
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

نمونه سوالات امتحانی و کنکور موجود در فضای مجازی راهی برای کلاهبرداری و هک گوشی

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: هیچگاه سوالی در فضای مجازی بارگذاری نخواهد شد مگر آنکه برای کلاهبرداری و یا سوءاستفاده باشد.
نمونه سوالات امتحانی و کنکور موجود در فضای مجازی راهی برای کلاهبرداری و هک گوشی
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم که برخی از دانش‌آموزان در فضای مجازی به دنبال خرید سوالات کنکور و یا پایه تحصیلی خود هستند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات گسترده در این زمینه برخی از افراد فریب خورده و به سمت تبلیغات موجود در فضای مجازی می‌روند، این درحالی است که هیچگاه سوالی در فضای مجازی بارگذاری نخواهد شد مگر آنکه برای کلاهبرداری و یا سوءاستفاده باشد.
 
عسگری با اشاره به اینکه مواردی بوده که فرد هزینه خرید سوال را پرداخت کرده اما چیزی به دستش نرسیده یادآور شد: در پرونده‌های تشکیل شده مواردی نیز وجود دارد که پول از فرد برای ارائه نمونه سوالات دریافت شده است اما لینک آلوده در اختیارش قرار گرفته و چیزی جز آلودگی گوشی را برایشان به همراه نداشته است و کلاهبرداران به همه اطلاعات خصوصی و بانکی فرد دسترسی پیدا می‌کنند.
 
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه شهروندان سوال یا موردی داشتند که نیاز بود با پلیس فتا در میان بگذارند می‌‌توانند با شماره 096380 تماس بگیرند، همکاران ما به‌صورت شبان‌روز آماده پاسخگویی هستند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۰۷:۰۳

27 May 2023