۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۹۷۳
شهيد عليرضا صالحي مقدم شهید علیرضا:

مواظب باشید مرگ شما در حال گناه نباشد

منزل و آرامگاه خود را درست كنيد و آخرتتان را به دنيا خويش مفروشيد و در چيزهايي كه نمي دانيد سخن مگوئيد و در آنچه به شما مربوط نيست گفتگو نكنيد.
مواظب باشید مرگ شما در حال گناه نباشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید علیرضا صالحی مقدم  فرزند حسین بیستم تیرماه 1346 در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد تا دوم راهنمایی درس خواند و از طرف بسیج عازم جبهه شد و بیست و دوم بهمن 1364 در فاو به شهادت رسید.

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان     
        
فرج المخلفون بمقعه هم خلف رسول‌الله و کرهوا ان یجهدوا باموالهم و انفسهم فی سبیل الله و قالو لا تنفروا فی الحرفل نارجهنم اشد حوالوء کانوا یفقهون

آن‌هایی که خوشحال‌اند که از حکم جهاد در رکاب رسول خدا تخلف ورزیدند و مجاهده بمال و جانشان درراه خدا بر آنان سخت ناگوار بود و مؤمنان را هم از جهاد منع کرده و به آن‌ها می‌گفتند شما در این هوای سوزان از وطن خود بیرون نروید آنان را بگو آتش دوزخ بسیار سوزان تر از این هواست اگر می‌فهمیدید.

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله عالم امام زمان (عج) و نائب برحقش امام امت خمینی بت‌شکن و با درود و سلام بر شهدای صدر اسلام از شهدای کربلا حسینی تا شهدای کربلای خمینی و با درود و سلام بر معلولین و مجروحین و اسیران و مفقودان انقلاب اسلامی ایران، ای مردم من شمارا وصیت و سفارش می‌کنم به تقوی و ترس از خدا و به ملاوت و فرمان او به آباد داشتن دل خود و به یاد او و چنگ زدن بریسمان او و کدام سبب و رشته‌ای از سبب و رشته بین شما و خدا استوارتر می‌باشد اگر به آن دست‌اندازید.

دلتان را به موعظه و اندرز زنده دارید و به زهد و پارسایی بمیرانید و به‌یقین و باور توانایی دهید و به حکمت روشن نمایید به یادآورید از مرگ ذلیل و خوار کنید به اقرار بفناء و نیست شدن.

وادار و بدی‌ها و دردها دنیا بینا کنید.

 منزل و آرامگاه خود را درست کنید و آخرتتان را به دنیا خویش مفروشید و در چیزهایی که نمی‌دانید سخن مگوئید و در آنچه به شما مربوط نیست گفتگو نکنید و از رفتن راهی که از گمراهی آن بترسد خودداری کنید زیرا خودداری در هنگام سرگردانی بهتر است.

و از انجام دادن کارها ترسناک است دنیا خواهان سگ‌های فریاد کننده و درندگانی شکار جو هستند بعضی از آن‌ها را از بعضی دیگر بد آمده و فریاد کنند و توانایی آن‌ها ناتوانشان را بخوردند و بزرگ آن‌ها بر کوچک‌هایشان بازور و زیان رساند امربه‌معروف کنید و زبانتان را از زشتی بازدارید و تلاش کوشش خودتان آن‌ها را بجا آورید.

بازآورید و درراه خدا جهاد کنید که شایسته اوست و درراه خدا از سرزنش کننده باک نداشته باشید. و برای حق هر جان و بهره سخن باشد اقدام کنید و در این راه کسب دانش نمایید و خودتان را به شکیبایی برنا مطلوب عادت دهید.

و بدان شکیبا بودن درراه حق نیکوخوئی است نیکوترین گفتار سخن است که سود هدایت مردم بهترین آنچه شما از وصیت من فراگیری تقوی و ترس از خداست و اکتفا کردن به آنچه خدا به شما واجب گردانیده است.

بیش از طاقت و توانایی به پشت خودتان بار مکنید که سنگینی آن شمارا بیازارد. بنده دیگری نباشید که خداوند شمارا آزاده آفریده است. کار باعفت و پاک‌دامنی بهتر از توانگری با گناه و (بزه دستی) بر گو هرزه‌گو می‌شود چه‌بسا کمی که برکت آن از بسیار بیشتر است بدانید که شما برای آخرت آفریده‌شده‌اید.

نه برای دنیا برای نیستی نه برای هستی و برای مردن نه برای زندگانی و شما در جای گوج می‌باشد، و در سرای موقت و درراه به‌سوی آخرت هستید و شما رانده از مرگ که گزیدندِ از آن رهایی نمی‌یابد و جوینده آن‌ها از دست نمی‌دهد و؟؟؟ چارمرگ او را درمیابد، پس بترسید از اینکه مرگ شمارا دریابد و شما در حال گناه باشید.

ای برادران محصل شما درس بخوانید که درس خواندن شما همانند تیری است که از اسلحه سرباز مسلمانی درمی‌آید و به قلب دشمن اصابت می‌کند و در کنار درستان هم در نمازهای جمعه و جماعت و دعاهای کمیل و توسل شرکت کنید و در بسیج مدارس هم شرکت و ثبت‌نام کنید.

وای خواهران مسلمان شما حجابتان را رعایت کنید که حجاب شما کوبنده‌تر از خون من است.

آری‌ای پدرم من اگر شهید شدم و از دنیای فانی رفتم برایم ناراحت نباشید چون شهید شدن درراه خداوند افتخار است.

ای مادرم تو چون زینب وار مقاومت کن و برایم ناراحت نباش.

و ای کسانی که بدن ناقابل مرا درروی دست‌هایتان بلند می‌کنید پا های مرا از تابوت بیرون بگذارید تا تمام مردم بدانند من آگاهانه پا در این خط نهادم و به‌سوی هدف الله حرکت کردم و رسیدم به آنچه رضا و فرمان خدا بود و دسته‌ایم را از تابوت بیرون بگذارید تا ببینند من دست‌خالی از این دنیا رفتم، و دهانم باز بگذارید که ندای الله‌اکبرم گوش منافقان و کافران ازخدابی‌خبر را کر کند.

والسلام: علیرضا صالحی مقدم  10/11/1346

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۲۴

24 May 2024