۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۵۳۹۷۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان:

فتح خرمشهر اقتدار ایران را برای دشمنان ثابت کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان گفت: فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس اقتدار ایران اسلامی را برای دشمنان ثابت کرد و برگ زرینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و معادلات جنگ تحمیلی را برهم زد.
فتح خرمشهر اقتدار ایران را برای دشمنان ثابت کرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، از سوم خردادماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و با یادآوری اینکه این آزادسازی برای ایران اسلامی بسیار حیاتی بود، تصریح کرد: بی‌تردید عملیات بیت‌المقدس را باید یکی از عملیات‌های مهم در دوران دفاع‌مقدس قلمداد کرد که در این عملیات نیروهای بسیجی با روحیه جهادی که داشتند، توانستند حماسه بزرگی در سوم خردادماه خلق کنند.

وي حماسه آزاد سازي خرمشهر را يكي از برگهاي زرين تاريخ انقلاب و مردم ايران دانست و افزود: بزرگداشت اين روز مي تواند در جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ايستادگي در برابر ظلم و ستم و تقويت آرمان هاي انقلاب و اهداف و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تاثير گذار باشد .

رحیمی ادامه داد: یکی از شیرین ترین روزهای دفاع مقدس فتح خرمشهر بود که رزمندگان اسلام با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت توانستند با برنامه ریزی شبانه روزی و تلاش مداوم به آن دست یابند و بد ترین خاطره دوران دفاع مقدس که همان اشغال خرمشهر بودرا به فراموشی بسپارند.

وی اضافه کرد: این فتح بزرگ باعث بیداری سازمان های بین المللی جهت پیدا کردن راه حلی برای پایان جنگ و نجات صدام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان با گراميداشت خاطره رشادت هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاكيد كرد: بايد اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل هايي كه دوران دفاع مقدس را نديده اند منتقل شود تا پايه هاي فكري و فرهنگي اين نوع حماسه ها در فرهنگ جامعه ما و در بين جوانان تحكيم يابد.

 گفتنی است: به صدا در آمدن زنگ مقاومت، برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی ، تبیین اهداف عملیات بیت المقدس و ... از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت چهل و یکمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر عزیز می باشد.

انتهای خبر / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۲۷:۵۳

24 May 2023