23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حضور همه اقشار در عملیات بیت‌المقدس، فتح خرمشهر را رقم زد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
کد مطلب : ۵۳۹۵۲
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

حضور همه اقشار در عملیات بیت‌المقدس، فتح خرمشهر را رقم زد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: عامل اصلی در فتح خرمشهر حضور همه‌ اقشار در عملیات بیت‌المقدس بود.
حضور همه اقشار در عملیات بیت‌المقدس، فتح خرمشهر را رقم زد
منوچهر ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر وحدت تاکید دارند و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

وی تصریح کرد: ما در عملیات بیت‌المقدس رزمندگانی از همه سنین و اقشار داشتیم و کم‌سن‌ترین شهید در این عملیات ۱۴ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۶۲ سال سن داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری عامل اصلی در پیروزی در عملیات بیت‌المقدس را همین حضور همه‌ اقشار دانست و افزود: سوم خرداد یکی از ایام‌الله‌ها است و در این روز خداوند عنایت ویژه‌ای به کشور و ملت ایران داشت.

ذوالفقاری یادآور شد: تجلیل از نقش‌آفرینی‌ها در این ایام، یادآوری و درس عبرت گرفتن از رشادت‌های رزمندگان و... ازجمله راه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

جنگ ترکیبی سال گذشته نمونه‌ای از خرمشهرهای پیشِ روی ایران است

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص پیش رو بودن خرمشهرها یادآور شد: در سال‌های اخیر هر روز شاهد توطئه‌های دشمن بودیم و جنگ ترکیبی سال گذشته نمونه‌ای از این موارد است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمن همواره در صدد دشمنی با ایران بوده و با بهره‌گیری از فضای مجازی در بین نوجوانان و جوانان به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی، شبه و وارونه جلوه دادن مسائل کشور است که راه مقابله با آن بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس و شنیدن پیام شهدا است.

جهاد تبیین از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است

ذوالفقاری یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها را جهاد تبیین عنوان کرد و اذعان داشت: وظیفه همه ما امیدآفرینی خصوصا برای جوانان است و باید کارآمدی نظام اسلامی را برای جوانان بیان کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش و استقامت دو رکن اساسی برای موفقیت است خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند با مقاومت و تلاش پیروزی نصیب کشور می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۵:۳۸

24 May 2023