۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۵۳۹۴۸
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری:

دومین جشنواره «سواد رسانه‌ای جهاد تبیین» برگزار می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری با هدف  آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌گردد.
دومین جشنواره «سواد رسانه‌ای جهاد تبیین» برگزار می‌شود
 یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز، از برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری با هدف  آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌گردد.

وی ابراز کرد: سازمان های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند.

بیاتی افزود: این جشنواره با محوریت تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه ای، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی می‌باشد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را در قالب سخنرانی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، نرم‌افزار و کتاب به آیدی nasraachb@ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: مهلت ارسال آثار 03 خرداد الی 15 تیرماه 1402 می باشد، منتخبین این جشنواره با اهدا جوایز ارزنده و تقدیر از تولیدات برتر به مرحله کشوری که در مردادماه سال جاری برگزار می گردد، راهیابی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۰:۱۴

24 May 2023