۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۵۳۹۳۷
گفتگو خبرنگار جهانبین نیوز با دختر فوتبالیست سامانی؛

دختر فوتبالیستی که حجابش را مصونیت دانست نه محدودیت

زهرا خداوردی سامانی دختر فوتبالیست موفق که در عرصه ورزش خوش درخشید و موفقیت خود را مدیون حمایت همه جانبه خانواده خود دانست و حجاب را نیز مانع موفقیت‌های خود نمی‌دانست.
دختر فوتبالیستی که حجابش را مصونیت دانست نه محدودیت
زهرا خداوردی سامانی در گفتگو با جهانبین نیوز؛ می‌گوید: من از کودکی  وارد عرصه ورزش شدم و در حرفه فوتبال مشغول به کار هستم.

او ادامه می‌دهد: من از بچگی علاقه خاصی به ورزش و بخصوص ورزش فوتبال داشتم، همه تلاش و کوشش خود را به کار انداختم تا در این حیطه موفق شوم و خودم را به سطح حرفه‌ای رساندم.

خداوردی سامانی تصریح می‌کند: من علاقه خاصی نسبت به فوتبال داشتم و باتلاش خودم توانستم این ورزش را ادامه دهم و تا کنون نیز موفق بوده ام.

او در ادامه به خبرنگار ما می‌گوید: بنده بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان ایران هستم، چندین بار به تیم ملی دعوت شده و قبل از آن حدود سه الی چهار سال بازیکن لیگ ۱ بانوان بوده ام.

خداوردی سامانی از دیگر فعالیت‌های خود در رشته‌های ورزشی گوناگون می‌گوید و ادامه می‌دهد: فوتسال، دو و میدانی، پرش طول و هافبک دفاعی از دیگر ورزش‌هایی است که به آنها پرداخته و در این زمینه نیز موفقیت‌هایی را کسب کرده ام.

او در ادامه خانواده را بهترین مشوق برای موفقیت‌های خود دانست و گفت: خانواده مهمترین بخش زندگی هرفرد ی است که به نظر من باعث می‌شود آن شخص به سمت هدفی که می‌خواهد برسد که خانواده من در این راه حامی بسیار خوبی بوده است.

این بانو موفق در خصوص اینکه حجاب هیچ گونه مانعی در پشرفتش نداشت گفت: حجاب نه تنها مانع پیشرفت من نبوده بلکه سکوی پرتابی بود که من توانستم به موفقیت برسم.

خداوردی سامانی ادامه می‌دهد: یکی از بهانه‌ها و مانع اندازیی هایی که در حال حاضر برای مقابله باحجاب در جامعه وجود دارد این است که می‌خواهند این بی حجابی را به جوانان ایرانی القا کنند و بگویند که پوشش و حجاب مانع موفقیت‌های ما می‌شود ولی در واقعیت ایگونه نبوده و نیست چون شاهد این بوده ایم که بیشتر موفقیت ها‌ی که در ایران به دست آورده ایم از سوی زنان محجبه بوده اند که در عرصه‌های گوناگون نیز درخشیده اند.

او بیان می‌کند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ایستادن بانوی ورزشکار بر سکوی قهرمانی با حجاب کامل، افتخاری بالاتر از قهرمانی است.

خداوردی تاکید می‌کند: توصیه من به دختران همسن و سال خودم این است که حجاب محدودیت نیست بلکه ما می‌توانیم با همین حجابی که داریم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی موفق باشیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۵:۳۳

23 May 2023