۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۳۹۳۱
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

دریافت زمین رایگان به مادران دارای ۳ فرزند در چهارمحال و بختیاری

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان در واگذاری ۲۰۰ متر زمین رایگان به مادران دارای ۳ فرزند اقدام کند.
دریافت زمین رایگان به مادران دارای ۳ فرزند در چهارمحال و بختیاری

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: دو سال از تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی و تأیید توسط شورای نگهبان می‌گذرد که برخی از آئین نامه‌های اجرایی آن حدود شش ماه است که توسط دولت ابلاغ شده، به همین خاطر مدیرانی که به این قانون تمکین نکنند، موجب ترک فعل و تخلف در اجرای وظایف مربوط به قوانین قانون جوانی جمعیت را شامل می‌شوند.

وی تصریح کرد: به عنوان یکی از طراحان قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکید دارم با توجه به مفاد دقیق این قانون، هرگونه ترک فعل یا استنکاف در اجرای وظایف برای مدیران در دستگاه‌های مرتبط و اجرایی، تخلف محسوب شده و برابر با قوانین تعریفی با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

راستینه ادامه داد: یکی از موارد تعریف شده در قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده واگذاری ۲۰۰ متر زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و دارای شرایط واگذاری می‌باشد که متأسفانه تا کنون در کشور تنها حدود ۸۰ قطعه زمین واگذار شده، لذا اداره کل راه و شهرسازی استان باید موضوع واگذاری ۲۰۰ متر زمین رایگان را برای مادران دارای فرزند چه در شهرها و روستاها در دستور کار خود قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: از استاندار این استان انتظار می‌رود به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان این موضوع را به صورت ویژه رصد و نظارت کند و دستورات لازم جهت تسریع در این موضوع را صادر کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۲:۰۵

22 May 2023