۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۵۳۹۲۸
عباس مقتدایی در گفتگو با دانا:

کفگیر تحریم آمریکا به ته دیگ خورده است/ در هفته های آینده اراده ایران بر آمریکایی ها عملیاتی خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کفگیر تحریم آمریکا به ته دیگ خورده است، گفت: اکنون زمانه‌ای است که دیدگاه‌های ایران به آمریکا دیکته می‌شود.
کفگیر تحریم آمریکا به ته دیگ خورده است/ در هفته های آینده اراده ایران بر آمریکایی ها عملیاتی خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه آمریکایی‌ها مواضع ایران را بپذیرند؛ برجام پذیرفته شده است، اظهار داشت: قلدری های آمریکا شکسته و اثرات تحریمی آنها ناکارآمد برزمین مانده است. کفگیر تحریم آنها به حدی به ته دیگ خورده است که اکنون برخی از خبرنگاران و افراد عادی جامعه ما را صرفا برای زنده نگه داشتن اسم تحریم ها، تحریم می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون زمانه‌ای است که دیدگاه‌های ایران به آمریکا دیکته می‌شود، گفت: اگر آمریکایی ها به حرفای ایران توجه نکنند، همانگونه که دمشان از منطقه غرب آسیا چیده شده است پای آن ها نیز کوتاه و قطع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اروپایی‌ها نباید به عنوان دنبالچه آمریکا عمل کنند و باید بدانند آینده این منطقه در نتیجه اقدامات ایران امنیت می‌یابد و ثبات امنیت در این منطقه نتیجه حضور ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون پیام های ردوبدل شده بین ایران و آمریکا براین محور است که آمریکا منافع ملت ایران را به رسمیت بشناسد و به آن عمل کند، در آن صورت برجام ثانیه بعد عملیاتی خواهد شد.

مقتدایی با بیان اینکه آمریکایی ها اراده شان شکسته است و توانشان در منطقه رو به افول گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: اکنون حتی زیردریایی آن ها مجبور می شود با هشدار نظام اسلامی ایران به روی آب بیاید و مقررات بین المللی به آن ها دیکته می شود چیزی که قبلا حاضر به پذیرش آن نبودند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان عنوان کرد: در هفته های آینده اراده ایران بر آمریکایی ها دیکته و عملیاتی خواهد شد اگر آمریکایی ها به حرفایی که زده اند پایبند باشند برجام می تواند بخشی از حیثیت از دست رفته آنها را نیز برگرداند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۷:۰۱

22 May 2023