۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۵۳۹۲۰
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

ایجاد پوشش بیمه اجتماعی برای دانشجویان دانشگاه شهرکرد

امکان ایجاد کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دانشگاه شهرکرد فراهم شد و دانشجویان می‌توانند از خدمات این بیمه بهرمند شوند.
ایجاد پوشش بیمه اجتماعی برای دانشجویان دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در راستای تحقق رسالت‌های اجتماعی دانشگاه شهرکرد و با هدف ایجاد پوشش بیمه اجتماعی برای دانشجویان به‌ویژه دانشجویان فعال در حوزه کشاورزی و اقشار مختلف مردم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر (کارگزاری دانشگاه شهرکرد) با حضور یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد، عزیزالله مولوی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حسین تراکمه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، علی زاهدی مدیرکل روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری، رضا فرهادیان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری شهرستان شهرکرد و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.

برای آینده جوانان باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم 

در این مراسم یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: ایجاد کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دانشگاه شهرکرد ایده کاربردی و موثری است که می‌تواند برای دانشجویان مثمر ثمر باشد.
 
 وی با بیان اینکه سوابق بیمه در این صندوق قابل انتقال به ۲۵ صندوق بیمه‌ای دیگر ازجمله صندوق بیمه تامین اجتماعی است، افزود: این فرصت خوبی است تا دانشجویان از ابتدای تحصیل، خود را بیمه کنند و پس از فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار برای دوران تحصیل خود نیز سابقه بیمه داشته باشند که البته سوابقشان محفوظ و قابل انتقال است.
 
پیرعلی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه در راستای تسهیل ورود دانشجویان به بازار کار بیان داشت: ازجمله اقداماتی که پیگیر آن هستیم امضای تفاهم‌نامه با مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی است تا به اشتغال فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان کمک شود چراکه هر آنچه که مرتبط با آینده دانشجویان است از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در این راستا اقدامات موثری انجام دهیم.
 
رئیس دانشگاه شهرکرد تاکید کرد: برای آینده جوانان باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم تا امید در جوانان بیشتر و بسترهای لازم برای تشکیل خانواده در جوانان فراهم شود.

زمینه عضویت دانشجویان دانشگاه شهرکرد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فراهم شد
 
حسین تراکمه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان نیز در ادامه این برنامه اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند با عضویت در این صندوق و پرداخت حق بیمه سالیانه، 6 ماهه یا سه ماهه، برای خود بیمه داشته باشند و پس از بازنشستگی به‌صورت ماهیانه حقوق دریافت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای عضویت دانشجویان وجود ندارد افزود: شرایط ثبت‌نام و عضویت در این صندوق برای دانشجویان تسهیل شده است و دانشجویان دختر و پسر بالای ۱۸ سال می‌توانند عضو صندوق شوند.
 
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خاطرنشان کرد: از مزایای این صندوق این است که نقل و انتقال سوابق بیمه پردازی به سایر صندوق‌ها ازجمله سازمان تامین اجتماعی و بالعکس امکان‌پذیر است.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ دانشجویان دانشگاه شهرکرد می‌توانند برای عضویت و بهره‌مندی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به ابتدای بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد مراجعه یا با شماره تماس‌‎های ۳۳۳۴۱۱۶۲_۰۳۸ و ۰۹۱۳۴۹۲۷۷۰۲ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۴:۳۱

22 May 2023