۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۵۳۹۰۸
فرماندار سامان خبر داد:

تخصیص اعتبار اولیه برای بازسازی و مرمت پل زمان‌خان

فرماندار سامان گفت: قول‌های مساعدی برای بازسازی پل زمان‌خان داده شده، اما فعلا تخصیص اولیه همان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
تخصیص اعتبار اولیه برای بازسازی و مرمت پل زمان‌خان
محمدتقی گنجعلی فرماندار سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پیگیری‌ها درخصوص مرمت و بازسازی پایه‌های پل زمانخان انجام شده است.
 
وی تصریح کرد: بازدیدها توسط استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و کار در مرحله واگذاری به پیمانکار در سطح استان است.
 
فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای مرمت این پل درنظر گرفته شده است بیان داشت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون هم از اعتبارات شهرستانی تخصیص یافته است.
 
گنجعلی یادآور شد: به دنبال جذب اعتبارات بیشتر هستیم و موضوع در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح شده است و قول‌های مساعدی در این زمینه داده شده است اما فعلا تخصیص اولیه همان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
 
وی گفت: سرمای شدید زمستان و بحران‌های شدید سال گذشته سبب شد پایه‌های سنگی پل دچار مشکل شود.
 
گنجعلی با بیان اینکه در چند سال گذشته کاری برای مرمت پایه‌های پل انجام نشده بود و این درحالی است که پل آسیبی هم ندیده بود و فقط به دلیل ریزش سنگ در ضلع شمالی، پایه‌ها آسیب دیده است.
 
وی با اشاره به خروجی بالای سد تاکید کرد: باید دبی آب پایین بیاید تا بتوان کار را آغاز شود.
 
فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: تقویت پایه‌های پل در اولویت است و پیشکسوتات و کارشناسان کشوری برای نظردهی دعوت شده‌اند و طرح‌ها ارائه شده است تا بهترین و سریع‌ترین روش انتخاب شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۵۱:۰۰

21 May 2023