۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۹۰۷
نحوه اجرای طرح، با همکاری باشگاهها عملیاتی خواهد شد تاج:

هدف ما ساماندهی است نه کوچک کردن سفره فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:درآمد باشگاهها وفق حقوق حقه آنها باید از عوایدشان بیشتر باشد تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
هدف ما ساماندهی است نه کوچک کردن سفره فوتبال
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،رئیس فدراسیون پس از جلسه امروز در محل فدراسیون درباره موضوع ارزیابی روند قراردادهای لیگ برتر که با حضور قربان زاده،رئیس سازمان خصوصی سازی،کیاپاشا،بازرس ‌کل امور ورزش،جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور،مدیران فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد عنوان کرد:در این نشست،سازمان لیگ گزارش مفصلی از جمع هزینه های فصل گذشته ارائه کرد.بر این اساس روشن شد مبالغ قراردادها در سال های اخیر روند صعودی را طی کرده است.

وی ادامه داد:رفتار عجیبی در این خصوص به ویژه در سه سال گذشته در حوزه مالی در برخی باشگاهها انجام شده بود.در حالیکه با ورود ویروس منحوس کرونا در بسیاری از نقاط دنیا،قراردادها کاهش یافته بود در بررسی قراردادهای لیگ برتر مشخص شد که در برخی موارد قراردادها 100 درصد افزایش داشته است.

تاج:هدف ما ساماندهی است نه کوچک کردن سفره فوتبال/نحوه اجرای طرح، با همکاری باشگاهها عملیاتی خواهد شد

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد:پس از جام حذفی روند نقل و انتقالات آغاز خواهد شد.نکته حائز اهمیت این است که درآمد باشگاهها وقف حقوق حقه آنها باید از عوایدشان بیشتر باشد تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.دستگاههای ذیربط هم در این باره به دنبال چنین نظری هستند.

وی افزود:از سوی دیگر،در مقوله بازیکنان خارجی جمع بندی این است که تعداد این بازیکنان باید اضافه شود.در این جلسه،گزارشی مطرح شد که برخی بازیکنان خارجی در لیگ برتر ما صفر درصد در میدان حضور داشته اند در حالیکه پول هنگفتی پرداخت شده است.

تاج خاطرنشان کرد:موضوع دیگر،بحث واسطه های نقل و انتقالات بود.بر این اساس،ضمن بررسی مواردی در این باره مقرر گردید که ساز و کارهایی جهت شفاف سازی هر چه بیشتر درباره  عملکرد آنها انجام گیرد.

وی تصریح کرد:به صورت کلی،فدراسیون فوتبال به دنبال این است که به حوزه قراردادهای مالی باشگاهها سامان داده شود.پس هرگز و هرگز بحث ما محدودیت برای فوتبال و کوچک کردن سفره فوتبال نیست.

تاج افزود:وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است.در این باره،جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاهها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آنها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۷:۳۰

21 May 2023