۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۵۳۸۸۳
شهردار شهرکرد:

30 میلیارد تومان اعتبار برای 15 پروژه عمرانی در شهرکرد هزینه شد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای 15 پروژه عمرانی 30 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار تاکنون هزینه شده است.
30 میلیارد تومان اعتبار برای 15 پروژه عمرانی در شهرکرد هزینه شد
به گزارش جهانبین نیوز ، محمدحسین واحدیان در بازدید مشترک با شورای اسلامی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت‌های عمرانی بسیاری در شهر آغاز شده است که تنها برای اجرای 15 پروژه 30میلیارد و 700تومان اعتبار پیش‌بینی و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه جاده سفیر امید با 2.5 میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: 6 هزار مترمربع آسفالت، 500 متر کانال و 300 متر رفیوژ در وسط جاده تاکنون کار شده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به پروژه جاده نمایشگاه بیان کرد: طول پروژه 2 هزار و 500 متر می‌باشد که تاکنون 250 متر خاکبرداری و خاکریزی به صورت امانی انجام و پیشرفت فیزیکی آن 10 درصد برآورد شده است.

واحدیان ادامه داد: اعتبار مجموع این پروژه 40 میلیارد تومان برآورد شده است که تاکنون 2.5 میلیارد تومان آن هزینه شده است. وی گفت: در پروژه تپه باباولی زیرسازی، کوه‌بری و جدول‌بندی انجام شد که 300 میلیون تومان اعتبار برای 300 متر جدول‌بندی هزینه و مابقی پروژه به صورت امانی انجام می‌شود و در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار شهرکرد اجرای پروژه مسیل میرآباد را یکی دیگر از پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: اجرای این مسیل در خیابان الوند و به طول 60 متر می‌باشد که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

واحدیان خاطرنشان کرد: در جاده سلامت نیز عملیات روشنایی، اجرای دیوار و جدول‌بندی در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی آن 15 الی 20 درصد است و اعتبار آن 3 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌باشد.

وی اعتبار پروژه پارک بانوان 2 در شهرکرد را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مساحت این پارک 3 هکتار است که 2 هزار متر مربع معبر، 1500 متر مربع پارکینگ، 2 هزار متر مربع مسیر دوچرخه سواری و 2 هکتار فضای سبز برای این پارک پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد افزود: در راستای تجهیز این پارک یک میلیارد و 300 میلیون تومان و برای محوطه سازی آن یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برآورد شده و در حال حاضر 15 درصد پیشرفت داشته است.

واحدیان تعریض بلوار رهبر ضروری دانست و بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه عقب نشینی دیوار پست اداره برق در دستور کار قرار گرفت و 3 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه ناحیه غرب یکی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه اجرای آبنما در خیابان سینا جهت هدایت آب‌های سطحی با 400 میلیون تومان اعتبار اجرا و در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار شهرکرد از آغاز اجرای عملیات آسفالت در ناحیه غرب خبر داد و گفت: عملیات آسفالت از روز گذشته در ناحیه غرب آغاز و با استفاده از 14 هزار تن آسفالت 140 هزار مترمربع از معابر این ناحیه آسفالت خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی آسفالت نیز معابر ناحیه دو با 10 هزار تن آسفالت، نوسازی شد.

واحدیان از اجرای پروژه پیاده‌روی خیابان 12 محرم با 3 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و بیان کرد: این پروژه حدفاصل میدان 12 محرم تا خیابان خواجه‌نصیر می‌باشد که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون یک میلیارد تومان از اعتبار پیش‌بینی شده هزینه شده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: پل 12 محرم جنوبی با 1.5 میلیارد تومان اعتبار و 60 درصد پیشرفت فیزیک در درست اجرا است که عملیات سنگ‌کاری و خاکبرداری و بتن ریزی آن انجام شده است.

واحدیان ادامه داد: پروژه کف سازی کوچه مسجدجامع نیز با 2.5 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است ودر حال حاضر با اجرای عملیات موزاییک و آبنما پیشرفت فیزیکی این پروژه 40 درصد برآورد شده است.

وی با اشاره به پروژه محوطه سازی باغ موزه دفاع مقدس با 40 درصد پیشرفت فیزیکی گفت: 700 میلیون تومان اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات داخلی و 900 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: تکمیل‌ بوستان ‌آفتاب با 1.200 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است و در حال حاضر به 20 درصد پیشرفت رسیده است و عملیات دیوار سنگی و اجرای جدول در حال اجرا است.

واحدیان افزود: بهسازی و احیای کوچه نشاط نیز یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا است که 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شده و به پیشرفت 40 درصدی رسیده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۲۲:۰۲

18 May 2023