۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۵۳۸۷۴
از آسیا تا آمریکا و اروپا؛

مشتریانی از سراسر دنیا برای بازیکنان تیم ملی؛ تابستان داغ برای قدوس و آزمون

۲ بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به باشگاه‌های دیگری لینک شده‌اند.
مشتریانی از سراسر دنیا برای بازیکنان تیم ملی؛ تابستان داغ برای قدوس و آزمون
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون و سامان قدوس، مهاجم و هافبک فانتزی تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را هم در کارنامه دارند؛ با نزدیک شدن به پایان لیگ‌های بوندس‌لیگای آلمان و لیگ برتر انگلستان به باشگاه‌های اروپایی دیگری لینک شده‌اند.

از بین این بازیکنان می‌توان گفت که جدایی قدوس از تیم فوتبال برنتفورد انگلیس با بیانیه رسمی این باشگاه قطعی شده و سامان فصل بعد در جمع زنبورها نیست. از این رو از باشگاه‌هایی از لیگ‌های ایالات متحده آمریکا، عربستان سعودی، سوئد و امارات متحده عربی به‌عنوان جدیدترین مقاصد بازیکن شماره ۴ تیم ملی فوتبال کشورمان یاد شده است.

قدوس که سابقه بازی در تیم فوتبال اوسترشوند سوئد را هم داشته، این فصل ۱۶ بازی در لیگ جزیره با لباس برنتفورد به میدان رفته و حالا از باشگاه مالمو سوئد هم پیشنهاداتی دریافت کرده تا این هافبک طراح فانتزی به بازیکنی تبدیل شود که از اروپا تا آمریکا و آسیا، خواهان دارد.

سردار آزمون هم در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۲ از زنیت به لورکوزن رفت؛ اکنون جزو گزینه‌هایی مطرح شده که باشگاه‌هایی مانند المپیک مارسی، لیون و فنرباغچه را جزو باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب برای فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ می‌بیند. او در ۴۱ بازی در لورکوزن ۵ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل هم داده است و ارزشی بیش از ۱۲ میلیون یورو خواهد داشت.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۱۷:۴۰

17 May 2023