۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۳۸۳۱
در گفتگو با مهر مطرح شد:

بررسی دلایل قهرمان نشدن استقلال/ اعتماد «ساپینتو» را جلب کنیم

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بر شمردن دلایل عدم قهرمانی این تیم در لیگ برتر و در رقابت با پرسپولیس و سپاهان، گفت: اتفاقی که در استقلال رخ داد در دنیا بی سابقه است.
بررسی دلایل قهرمان نشدن استقلال/ اعتماد «ساپینتو» را جلب کنیم
به گزارش جهانبین نیوز حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت استقلال در یک هفته قبل از پایان لیگ برتر گفت: استقلال، مس رفسنجان را شکست داد اما این برد فایده‌ای برای او نداشت. امتیازاتی که در یکی دو هفته اخیر از دست رفت و خصوصاً شش امتیاز دیدار برابر سپاهان کار را برای استقلال سخت کرد و این تیم نتوانست به قهرمانی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شد آبی‌ها جام را از دست بدهند تاکید کرد: قهرمان نشدن استقلال دلایل مختلف دارد. ابتدا مشکلات مدیریتی در این باشگاه بیش از اندازه بود. از زمان ورود ساپینتو به استقلال این تیم سه مدیرعامل عوض کرد که این در فوتبال دنیا بی سابقه است.

فرزامی افزود: تا به حال چنین اتفاقی در لیگ خودمان نیفتاده بود اما این رفت و آمدها تاثیر منفی بر روی استقلال گذاشت بازیکنان هر روز شاهد یک اتفاق ناخوشایند در این تیم بودند.

وی گفت: علت بعدی عدم موفقیت استقلال، اشتباهات داوری بود. داورانی که بر علیه استقلال سوت زدند و باعث شدند تا نتیجه به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. چندین امتیاز را استقلال به خاطر اشتباهات داوری از دست داد.

فرزامی ادامه داد: علت دیگر مسائل مالی بود. مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی تمرکز تیم را بر هم زده بود البته بازیکنان و کادر فنی استقلال آنقدر با تعصب بودند که با تمام این مشکلات تلاش زیادی کردند. خود را به بالای جدول رسانده اما همه این اتفاقات باعث شد تا در یکی دو هفته پایانی این فشار علنی شده و استقلال نتواند برابر پرسپولیس و نفت آبادان پیروز از زمین خارج شود و همین ۵ امتیاز استقلال را از قهرمانی دور کرد. این مثلث دست به دست هم داد تا آبی‌ها که همه آنها را امید اول قهرمانی می‌دانستند در رده سوم جدول قرار بگیرند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: اگر چه این دیدار اهمیت آن‌چنانی ندارد اما همیشه دیدار این دو تیم جذاب بوده. ساپینتو در دیدار برابر مس رفسنجان چند تغییر را در تیمش صورت داد تا بتواند آمادگی کامل بازیکنانش را برای دیدار برابر نساجی حفظ کند. استقلال نمی‌خواهد در مقابل تراکتور بازنده باشد آن هم در تهران اما باید به گونه‌ای در زمین حضور پیدا کند که نفراتش برای دیدار برابر نساجی آماده باشند.

فرزامی در خصوص حفظ ساپینتو هم گفت: قبل از هر چیز باید اعتماد این مربی را برای فصل آینده جلب و مطالبات او را پرداخت کنیم. باشگاه باید بازیکنانی را که نیاز دارد جذب کرده تا او بتواند کارش را ادامه دهد.

ساپینتو نیاز به آرامش دارد. امیدوارم اعضایی که به عنوان هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب می‌شوند توانایی مدیریت استقلال را داشته باشند چون اگر این اتفاق رخ ندهد باز هم شاهد استرس، بی نظمی و اتفاقات پی در پی در استقلال در فصل آینده خواهیم بود و نباید از این تیم انتظار قهرمانی داشته باشیم.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال دو گام تا قهرمانی در جام حذفی فاصله دارد. این تیم باید ابتدا نساجی را شکست داده و سپس منتظر برنده پرسپولیس و هوادار باشد. آبی‌ها روزهای سختی را سپری کردند. هواداران هم کنار آنها بودند و کاملاً شرایط را درک کردند. حالا هم بازیکنان استقلال و هم هواداران دوست دارند یک بار دیگر سرخابی‌ها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند تا استقلال با شکست این تیم بتواند هم انتقام باخت دور برگشت را بگیرد و هم به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۰:۱۴

14 May 2023