۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۵۳۸۲۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری:

موانع همچنان پیشِ پای طرح‌های آبی در شهرستان کوهرنگ است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت آب منطقه‌ای در سراسر استان تلاش بی‌وقفه داشته، اما متاسفانه علی‌رغم تلاش ما هنوز در شهرستان كوهرنگ موانعی وجود دارد.
موانع همچنان پیشِ پای طرح‌های آبی در شهرستان کوهرنگ است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی و فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری از طرح‌های مهم و در دست اقدام این شرکت مانند طرح بزرگ آبرسانی به نیمی از مردم استان تا شهرستان كوهرنگ و سد باباحيدر بازدید کردند.

فردوس کریمی در این بازدید با اشاره به پیشرفت پروژه‌ها در نقاط مختلف بر لزوم تزریق به موقع اعتبارات به‌منظور اتمام پروژه‌ها در زمان مقرر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت پروژه آب‌رسانی به نیمی از مردم استان مراحل نهايی خود را طی می‌کند افزود: شرکت آب منطقه‌ای به‌طور گسترده در سطح استان مشغول فعالیت و ارائه خدمات مهندسی و زيربنايی و گام‌های اساسی برای توسعه استان است.

کریمی به پروژه‌های این شرکت در کوهرنگ اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اينكه شرکت آب منطقه‌ای در سراسر استان تلاش بی‌وقفه دارد و طرح‌های مهم و بزرگ آبی استان را به اجرا در آورده است، اما متاسفانه علی‌رغم تلاش ما هنوز در شهرستان كوهرنگ موانعی وجود دارد كه فضای فعاليت و بستر مناسب را برای كار در اين شهرستان محدود كرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: اميدوارم اين فضا مانع توسعه شهرستان كوهرنگ و غفلت از خدمت به مردم شريف منطقه تلقی نشود.

لازم به ذکر است در ادامه استاندار و تیم همراه از سد غدیر باباحیدر و خط انتقال آب از این سد به جونقان نيز بازدید و از میزان پیشرفت این پروژه اعلام رضایت کرد.

شایان ذکر است خط انتقال آب از سد باباحیدر به جونقان در مدت سه ماه، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۶:۵۵

13 May 2023