۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۵۳۷۹۹
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری:

نخستین بسته تحولی با محوریت رشد تولید کیفی ارائه شد

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از ارائه نخستین بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی خبر داد.
نخستین بسته تحولی با محوریت رشد تولید کیفی ارائه شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی پژوهش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام "سال مهار تورم، رشد  تولید" نام‌گذاری شده است، به‌منظور دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نیز مصوبه صد و دهمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد، بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت تسریع، تسهیل و رشد تولید کیفی از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: در راستای عملیاتی نمودن مفاد این بسته تحولی لازم است تمامی معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل استانی و ستادی در جهت توسعه استاندارد کالا و خدمات با رویکردی جهادی، اقتصاد محور، تسهیل‌گر، فرصت‌ساز، مولد، دانش‌بنیان، عملیاتی و کاربردی در سه فصل، تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی نوین علم پایه و اعتبار بخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی در  46بند که تهیه و تدوین شده است، گام بردارند.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راهبردی این مهم با استفاده از ابزارهای به روز استاندارد متشکل از همه اجزا سازمان ملی استاندارد ایران شامل ارزیابی انطباق، استانداردسازی، تایید صلاحیت، اوزان و مقیاس‌ها و ارزیابی کیفیت با بهره‌گیری از سرمایه انسانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تشکل‌های ذیربط و پشتوانه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نوآورانه محقق خواهد شد.

پژوهش در خاتمه تاکید کرد: اعتبار بسته تحولی تا پایان اردیبهشت ماه 1403 است و به‌منظور ایجاد وحدت رویه، همه بسترهای حمایتی سنواتی و ابلاغیه‌های مغایر کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۳:۳۷

11 May 2023