۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۵۳۷۹۰
در چهارمحال و بختیاری؛

بومی سازی اتصالات پلی اتیلن گازی در کشور

متخصصان واحد صنعتی سامان در چهارمحال و بختیاری موفق شدند برای نخستین بار در کشور اتصالات پلی اتیلین گازی در کشور از نوع الکتروفیوژن را بومی سازی کنند.
بومی سازی اتصالات پلی اتیلن گازی در کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرپرست صنعت معدن وتجارت استان گفت: متخصصان واحد صنعتی "سپیدبام زاگرس "درشهرک صنعتی سامان ازتوابع استان چهارمحال وبختیاری موفق شدند برای نخستین باردرکشور اتصالات پلی اتیلین گازی درکشور ازنوع الکتروفیوژن را بومی سازی کنند.

رحمتی افزود: تولید اتصالات الکتروفیوژن گازی برای نخستین باردرکشور به همت متخصصان این واحد تولید شده است که می‌تواند با تولید سالانه ۶۵۰۰ تن از این محصول ۵۰ درصد نیازکشوررا تامین کند.

رئیس اداره طرح وبرنامه ریزی صمت استان نیز گفت: یک دست بودن محصول، استحکام وافزایش طول عمرجوش کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری تا یک پنجم اتصالات فلزی ازجمله مزایای اتصالات الکتروفیوژن گازی است که با استقبال شرکت‌های خطوط انتقال گاز رو برو شده است.

غفاری مدیر داخلی این واحد صنعتی نیز گفت: از آنجایی که این محصول مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی است توانسته نمونه خارجی را ازمیدان بیرون کند وسرمایه گذاری را از ۲۴ میلیارد تومان به ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

محمدی مدیر خط تولید نیز گفت: تولیدات اتصالات الکتروفیوژن گازی از ۲۵ میلی متر تا ۲۲۵ میلی متر است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۸:۲۶

11 May 2023