۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۵۳۷۵۳
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی وزش باد شدید و وقوع رگبار بهاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا در این استان ناپایداری‌هایی را به‌صورت افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و رگبار باران شاهد هستیم.
پیش‌بینی وزش باد شدید و وقوع رگبار بهاری در چهارمحال و بختیاری
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا در این استان ناپایداری‌هایی را به‌صورت افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و رگبار باران شاهد هستیم.
 
وی تصریح کرد: روز گذشته در برخی مناطق سرعت وزش باد به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت رسید.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا همین شرایط پا بر جا است و انتظار رگبار و رعد و برق خصوصاً برای شهرستان‌های کوهرنگ، قسمت‌هایی از اردل و در جنوب شهرستان فلارد، قسمت‌هایی از لردگان و خانمیرزا وجود دارد.
 
قطره با اشاره به اینکه وقوع بارش‌های بهاره به‌صورت نقطه‌ای برای همه قسمت‌های استان پیش‌بینی می‌شود، بر این اساس هشدار سطح نارنجی صادر شده است.
 
وی بیان داشت: طی این مدت احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد، بر این اساس توصیه می‌شود عشایر، دامداران و گردشگران امروز و فردا از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.
 
قطره اضافه کرد: در این مدت با توجه به احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه وجود دارد و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شیلات‌داران نیز نسبت به تنظیم آب ورودی به استخرهای خود اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: وزش باد در این مدت بالا است و از همین‌رو لازم است تمهیدات لازم در این زمینه صورت گیرد.
 
قطره اذعان داشت: طی این مدت دما تغییر چندانی نخواهد داشت و امروز صبح افزایش دما را شاهد بودیم و بلداجی با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۴۵

9 May 2023