۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۵۳۷۴۹
شهردار شهرکرد خبرداد:

توسعه زیر ساخت‌های ورزشی شهرکرد در دستور کار شهرداری

شهردار شهرکرد گفت: تلاش داریم تا نیمه نخست سال زیرساخت‌های ورزشی را گسترش دهیم.
توسعه زیر ساخت‌های ورزشی شهرکرد در دستور کار شهرداری
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسین واحدیان ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سالن چند منظوره امیرکبیر در جنوب شهر در دستور کار قرار گرفته و احداث چندین سالن چمن مصنوعی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در ارائه خدمات در خط مقدم هستند، اظهار کرد: در ابتدا شهرداری‌ها یک نهاد خدماتی بودند که با گذشت زمان به یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شدند، به نحوی که باید برای تمام طرح‌ها یک پیوست فرهنگی داشته باشیم.

واحدیان با اشاره به اینکه زمانی در شهر می‌توانیم موفق باشیم که حال شهروندان در شهر خوب باشد، افزود: باید ارتباط دوسویه میان شهروندان و مسئولان وجود داشته باشد تا بتوان حال خوب برای شهر و شهروندان رقم زد و چنانچه این امر محقق شود طرح‌های شاخص توسعه نیز با موفقیت اجرا خواهد شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: به منظور اجرای برنامه‌ها و فضاسازی‌ها، سه حوزه سیما و منظر شهر، حوزه فرهنگ و ارتباطات شهرداری درگیر هستند و مدیریت شهری آمادگی دارد با اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال‌وبختیاری برای اجرای برنامه‌ها همکاری کند.

واحدیان یکی از ظرفیت‌های شهر را فضای سبز دانست و ادامه داد: بعضی فضاهای گروهی در شهرکرد وجود دارد که امکان برگزاری برنامه‌های ورزشی در آن‌ها است و می‌توان در آن برنامه ورزشی به اجرا گذاشت؛ بنابراین درخواست داریم هیئت‌های ورزشی طی شش ماه نخست امسال از ظرفیت فضاهای باز برای ورزش به ویژه به صورت خانوادگی استفاده کنند و تنها خود را محدود به سالن‌های ورزشی نکنند.

شهردار شهرکرد حضور سرمایه‌گذار در حوزه ورزش را امری ضروری دانست و گفت: لازم است برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم و همکاری لازم را به عمل آوریم تا بتوانیم برنامه‌های حوزه ورزشی را در شهر تبیین و نهادینه کنیم.

واحدیان افزود: نگاه مدیریت شهری محله‌محور است و تیم‌های هنری و ورزشی می‌تواند پویایی و سرزندگی را در سطح محلات ایجاد کنند؛ لذا نگاهمان به حوزه ورزش باید ویژه باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۵۴:۲۳

8 May 2023