۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۵۳۷۰۹
امام جمعه شهر اردل:

خروجي شعار زن، زندگي، آزادي شهادت غيرت مردان ايراني است

امام جمعه اردل گفت:خروجي شعار زن، زندگي، آزادي که از مهرماه سال قبل کلید خورد باعث شهادت غيرت مردانی چون شهید حمیدرضا الداغی شد.
خروجي شعار زن، زندگي، آزادي شهادت غيرت مردان ايراني است
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام چمعه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تسليت شهادت آيت الله سليماني و شهيد الداغي گفت: هدف از شهادت باغيرت جوان سبزواري شهيد حميدرضا الداغي، نا امن سازي و متوقف کردن پيشرفت ايران اسلامي است.

حجت الاسلام محمدي با بيان اينکه شهادت حميدرضا الداغي ادامه همان پروژه اي که دشمنان از اول مهرماه سال قبل با شعار زن،زندگي،آزادي در کشور شروع کردند اظهار کرد:ريشه اين اتفاقات به حوادث سال قبل برمي گردد به طوري که دشمنان به دنبال آن هستند که از درون فکر و‌ايده جوانان ما را به سمت افراط پيش ببرند.

محمدي ادامه داد:شعار زن،زندگي ،آزادي خروجي 70 سال دنياي غرب است و  آزادي آنان در واقع از بين بردن شخصيت زن است و چون نتوانستند اين نقشه را در ايران عملي کنند دست به چنين جنايتي مي زنند.

 محمدي بيان کرد: شهيد الداغي در دفاع از مظلوميت نواميس، سينه خود در برابر دشنه شرارت سپر کرد و با نثار جان پاک خود، بزرگترين درس حميت و غيرت را به همه ما آموخت و علي رغم تبليغات رسانه‌هاي خارجي و برخي داخلي‌ها، شهيد الداغي نشان داد غيرت جزو جدانشدني جوان ايراني است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۳:۴۷

6 May 2023