۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۵۳۶۵۸
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

توقیف موتور دیزل قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف دو دستگاه موتور دیزل سنگین به ارزش 15 میلیارد ریال در محور لردگان-بروجن خبر داد.
توقیف موتور دیزل قاچاق در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پليس امنيت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان-بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن دو دستگاه موتور دیزل سنگین فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان و بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

امان اللهی در پایان با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكی از اهداف پليس در راستای تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به‌منظور حمايت از كار و توليدات داخلی در صورت شناسايی عاملان عرضه كالاهای قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌های پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۳:۴۶

2 May 2023