۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۵۳۶۴۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جشن دهه کرامت به همراه ویژه برنامه‌های شاخص در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشن دهه کرامت به همراه ویژه برنامه‌های شاخص در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
جشن دهه کرامت به همراه ویژه برنامه‌های شاخص در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر دوشنبه در  اولین جلسه نشست کار گروه ویژه ستاد برگزاری دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال دهه کرامت از اول ذیقعده (31 اردیبهشت ماه) تا میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) می‌باشد و ویژه برنامه‌هایی برای بزرگداشت این دهه توسط ستاد برگزاری، تبیین شده است.
 
وی افزود: در این دهه برنامه ریزی شد تا برنامه‌های شاخصی خصوصا برای بانوان و به مناسبت روز دختر (میلاد حضرت معصومه (س)) داشته باشیم و از ظرفیت این روز بزرگ نهایت استفاده را بکنیم، پیشنهاد شد تا از دختران محجبه استان تجلیل بعمل بیاد.
 
انصاری بیان کرد: ویژه برنامه‌های دیگری در این دهه در بقعه متبرکه امامزادگان استان برگزار خواهد شد، تجلیل از امامزادگان و خادمین استان صورت خواهد گرفت.
 
وی در ادامه افزود: در دهه کرامت ده شب ویژه برنامه گرامیداشت و تجلیل در آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد نیز برگزار می‌شود.


انصاری به سایر اهداف این دهه اشاره کرد و گفت: ایجاد نشاط عمومی، بازگویی نکته‌های ارزشمند دین، تبیین اصل ولایتمداری، ایجاد فضای معنوی و ترویج و نشر فرهنگ رضوی، ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان نهادها و جلب مشارکت اعتاب مقدسه و حوزه‌های علمیه از دیگر اهداف برگزاری این دهه معنوی می‌باشد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به این دهه، برگزاری سلسله جلسات با حضور کارشناسان در رسانه ملی، برگزاری نشست‌های برخط، تبیین سیره رفتاری امام رضا (ع) و زمینه سازی و تقویت عقاید دینی جوانان و بانوان از دیگر برنامه‌‌های اجرایی در این دهه می‌باشد.
 

انتهای پیام/1030ج
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۱۳:۳۱

1 May 2023