۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۳۶۲۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کارفرمایان صنعت و کشاورزی افزایش حقوق کارگران را اعمال کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کارفرمایان در بخش صنعت و خدمات کشاورزی باید احکام کارگران را اصلاح و افزایش 27 درصدی حقوق را اعمال کنند.
کارفرمایان صنعت و کشاورزی افزایش حقوق کارگران را اعمال کنند
محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سفیددشت در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیش از 40 درصد صنعت استان در شهرستان بروجن مستقر است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان 15 هزار بیمه‌‎شده مشمول قانون کار وجود دارد بیان داشت: از همین‌رو صنعت شهرستان بروجن اهمیت بالایی در تحقق شعار سال دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مبلغ 144 میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 16 به شهرستان بروجن اختصاص یافته است، تا در بخش خوداشتغالی و در بخش کارفرمایی زمینه ایجاد اشتغال جدید فراهم شده است.

مولوی افزود: ابتدای امسال افزایش حقوق 27 درصدی را برای کارگران مشمول قانون کار و کارگرانی که حقوق‌بگیر هستند را توسط شورای عالی کار داشتیم.

وی گفت: این اولین حقوق باید از ابتدای فروردین پرداخت شود و کارفرمایان در بخش صنعت و خدمات کشاورزی باید احکام کارگران را اصلاح کنند و این افزایش را اعمال کنند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۱:۴۳

30 Apr 2023