۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۵۳۶۰۳
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

هم‌افزایی بین کارفرما و کارگر ، کار را رشد می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم افزایی‌ها بین دولت، کارفرما و کارگران و حتی بخش‌های خصوصی می‌تواند کار را رشد دهد.
هم‌افزایی بین کارفرما و کارگر ، کار را رشد می‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌ و بختیاری ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج کارگری و کارخانجات و در حاشیه دیدار با جمعی از کارفرمایان و کارگران استان اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل پیرامون کارفرمایان جهت راه اندازی یک اشتغال تسهیل‌گری کارهاست که باید ادارات و نهادهای حمایتی به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه اقشار بازنشسته به شدت نیازمند عطوفت هستند گفت: امکان آرامش و آسایش روحی و روانی بازنشستگان باید فراهم شود تا بتوان معاش توأم با آرامش را برای این قشر جامعه رقم زد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز از یک شرایط ویژه خوبی برخوردار است و این شرایط ویژه برای مطالبات همه کارگران و کارفرمایان یک فرصت مقتنمی است.
 
امام جمعه شهرکرد افزود: هم افزایی‌ها بین دولت، کارفرما و کارگران و حتی بخش‌های خصوصی می‌تواند کار را رشد دهد و جلو ببرد و نقطه مشترک بین همه این مسائل امید است، در عرصه‌های مختلف باید با امید و سر زنده به سوی مقصد حرکت کرد  و این مسئله‌ی مهمی است، همه کارفرمایان و کارگران باید امید به آینده داشته باشند و توانا به سمت جلو حرکت کنند.
 
نکونام گفت: نظام جمهوری اسلامی با شتاب به سمت رشد پیش می رود و مشکلات هم زیاد داریم اما باید یک امید صادق را احیا کنیم، امید کاذب نداشته باشیم و هیچگاه در طول این چندساله مشکلات کارفرمایان و مسئولان مارا زمین گیر نکرده است، با نشاط و شتاب جلو رفتیم.
 
وی در آخر افزود: الان و در این عرصه که افول دشمنان و نابودی آنان را می‌بینیم نباید ضعیف عمل کنیم و با قدرت پیش ببریم، هیچ جایی برای ضعف و سستی نداریم و لذا بایدبه دنبال کار سالم و خوب برویم، استان ما در عرصه‌های مختلف زمینه‌های فراوانی دارد و این عرصه‌ها را باید با امید بکار بگیریم .
 

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۴۵:۱۴

27 Apr 2023