۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۳۵۹۰
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ثبت دمای زیر صفر برای شهرکرد

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ساعات گذشته در خنک‌ترین زمان شهرکرد دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد و به‌عنوان سردترین نقطه استان به ثبت رسید.
ثبت دمای زیر صفر برای شهرکرد
سعید قطره رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی دو روز گذشته در برخی از نقاط این استان شاهد وقوع بارندگی بودیم.
 
وی تصریح کرد: در شهرکرد، کوهرنگ، اردل، سامان، بن، فرخشهر، ایل بگی، دوآب صمصامی و بازفت شاهد بارش رگباری باران بودیم و بیشترین میزان بارش گزارش شده مربوط به ایستگاه بازفت با هفت میلی‌متر بارش است اما در بقیه نقاط کمتر از یک میلی‌متر بارش ثبت شده است.
 
قطره افزود: این شرایط تا اوایل هفته آینده در سطح استان ادامه دارد و ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و وقوع رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق در بعدازظهر و اوایل شب وجود خواهد داشت.
 
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی چند روز آینده خصوصا برای پنجشنبه بعدازظهر این شرایزط از شدت بیشتری برخوردار است و با توجه به وزش باد نسبتا شدید برای برخی از نقاط استان خیزش گرد و خاک به‌صورت محلی دور از انتظار نیست.
 
وی بیان داشت: طی ساعات گذشته در خنک‌ترین زمان شهرکرد دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد و به‌عنوان سردترین نقطه استان به ثبت رسید.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۲:۵۴

26 Apr 2023