۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۵۳۵۰۱
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری:

155 نفر از زندانیان محکوم به جرایم مالی غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری گفت : در سال گذشته 155 نفر از زندانیان محکوم به جرایم مالی غیرعمد که بدهی آن‌ها بیش از 67 میلیارد تومان بوده را توانستیم آزاد کنیم.  
155 نفر از زندانیان محکوم به جرایم مالی غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص کارکرد ستاد دیه در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته 155 نفر از زندانیان محکوم به جرایم مالی غیرعمد که بدهی آن‌ها بیش از 67 میلیارد تومان بوده را توانستیم آزاد کنیم.
 
وی افزود: 8 و نیم میلیارد تومان از این مبلغ توسط تسهیلاتی که از طریق بانک‌ها تامین شده است در اختیار افراد قرار داده شد و آزاد شدند، 6 میلیارد تومان آن به صورت کمک بلاعوض و الباقی آن از طریق گذشت شکات توانستیم پرونده‌هایشان را به رضایت برسانیم.
 
حیدری گفت: در حال حاضر بیش از 170نفر زندانی مربوط به جرایم غیر عمد در زندان‌های استان داریم که از این تعداد 96 پرونده آن‌ها آماده دریافت کمک هستند یعنی تحقیقات انجام شده و آماده دریافت کمک هستند.
 
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان بدهی این 170 نفر حدودا 30 میلیارد تومان می‌باشد که با کمک خیران در طول سال از زندان آزاد خواهند شد.
 
وی ضمن تشکر از خیرین استان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های  بروجن و لردگان برگزار شد و حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان جمع آوری شده است.
 
حیدری در پایان اضافه کرد: امروز و فردا جشن گلریزان در شهرستان شهرکرد و در محل فرهنگسرای غدیر برگزار می‌شود و از همه خیرین دعوت می‌کنیم تا در این برنامه شرکت کنند و کمک‌های خود را برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان عنایت داشته باشند.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۵:۲۹

18 Apr 2023