۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۵۳۴۹۱
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری خبر داد؛

احتکار 16 میلیاردی مواد غذایی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، از یک انبار در شهرکرد بيش از یک هزار و 980 قلم مواد غذایی احتکاری به ارزش 16 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.
احتکار 16 میلیاردی مواد غذایی در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری اظهار كرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محل‌های دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در یکی از مناطق شهركرد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران برای بررسی‌های بیشتر به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی یک هزار و 980 قلم مواد غذایی کشف کردند که پس از سیر مراحل قانونی تحویل انبار اموال تملیکی در استان شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياري با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه 16 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

امان اللهی در پایان با تاکید بر عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در صحنه حاضر است و با قاچاقچيان و اخلالگران در سيستم اقتصادی كشور برابر قانون برخورد می‌كند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۶:۳۲

17 Apr 2023